onsdag 16. juli 2008

Onsdag


Sykt mye salg nå.. And I LOVE it..
Blitt en del shopping siden jeg hadde så mye penger igjen fra Malta.. Over ser dere noe av det jeg har kjøpt.
Anbefaler ALLE å ta turen innom nærmeste Bik Bok.
Grabb fatt i minst EN joggebukse/kosebukse. Diggere bukse skal du lete lenge etter.
Mamma kastet nettopp en sånn bukse, og jeg ble sur gitt. Diggeste buksen jeg har hatt noengang.
Men så fant jeg en lignende på Bik Bok igår, og idag fant jeg ut at den finnes i hvit også. Så nå har jeg to.


Den svarte buksen og brune ape t-skjorten fikk jeg forresten for 100 kr på Cubus. Oh yeah. Du leste riktig. Syke tilstander!

Men nå skal jeg ut på verandaen og spise popcorn, høre på iPoden og se på månen. Det er fullmåne idag..! Vakkert vakkert..

Nå er det forresten lagt ut bilder fra Malta på facebook, så vil du se er det bare å adde meg om vi ikke allerede er venner;)

25 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er faktisk på jakt etter joggebukser. blir aldri til at jeg kjøper det. bare alt annet.

Benedicte sa...

Salg er herlig.

KamillaK sa...

joggebuksene fra bikbok ER digge! de fra franklin&marshall er faktisk ennå bedre, men de svindyre da.

Marianne sa...

Salg er så elsk. H&M hadde noe heftig noe her en uke... MASSE til 20, 30 og 50 kroner!! Den første dagen var det skikkeli digg ^^

frokenlund sa...

Hehe ;D
- Når du har bursdag da ? :D

Andrea sa...

bruker aldri joggebukser jeg, har bare en =P haha
er ikke noe glad i det, egentlig . xD

Andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
frokenlund sa...

Nei, det er det ikkje ;D

Anonym sa...

ja, trist når noe man er glad i forsvinner...

Anonym sa...

Tusen takk snilling=) Digg med salg! Joggebuksene fra Bikbok er gode ja, men mine blir alltid mongo etter jeg har vasket dem :/

Anonym sa...

Jeg er såååå lei salg! :(

Jorunn sa...

Joggebukser er herlig... Jeg for min del bruker det en del, men mest når jeg daffer foran tv, da er det ikke mye behagelig å sitte i jeans eller kjole spør du meg..

;)

Anonym sa...

Ah, de bikbok-buksene er herlige =D Sitter i en as we speak!

Får du mac din heldiggris? =)

Janne Natalie sa...

Noen av stripene mine er helt hvite, så de ble lyse lilla^^ Morro med forandring. He he.
Elsker kose bukser!

Anonym sa...

Utrolig stilig header :)

Renate sa...

Ah, salget er herlig :D

Marianne ! sa...

åå. klær <3

iselin sa...

joggebukse er digg!
har du ikke vært på noen festivaler i år? ;o

Camilla Didriksen sa...

Så fine kjøp! :D Jeg rett og slett ELSKER salg!!!

I sa...

Takk for søt kommentar :)

De buksene virker gode.! Aww..

Ha en fortsatt god sommer :) Får håpe det blir masse sol! Vi blogges!

Anonym sa...

Ah, salg (L)

Fin blogg du har :)

Emelie sa...

Heihei=D
Jeg har kjøpt solbrillene mine på Cubus =)

Anonym sa...

Det hørtes skikkelig idyllisk ut, musikk, popcorn og måne :D

Rain sa...

ohyeah kosebuksene er DIGGE:))) salg er EEEEEELSK! ! ! Var fine bilder fra ferien:)))

Valentina sa...

Så fin blogg :-0
Ble skikkelig overasket, når jeg så bloggen din :-)
Besøk meg gjerne på valentinaklomp.blogspot.com