fredag 18. juli 2008

Fredag

Jeg har et spørsmål til alle som befinner seg i Bergen. Er det mye å shoppe der nå?
Hver dag bestemmer jeg meg for å stå opp tidlig for å dra å shoppe, meeeeen jeg sover lenge og begynner ikke å shoppe før klokken er 16-17. Og da er det ikke noe moro å shoppe.
MEN jeg skal trolig til Bergen neste uke, og da tenkte jeg.. Hvorfor ikke shoppe der?
Så Bergens folk; Er det mye fint i Bergen nå?
Skal selvfølgelig innom Brann sjappa og ta av med supporter utstyr, men sånn ellers tenker jeg på..




Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle vise dere, men jeg ler som faen og tenkte å vise dere.
Film fra jeg var i studio med Jorun Stiansen i 2005 med disse herlige jentene. Etter vi var i studio stakk vi på Burger King siden hun ene som var med hadde bursdag..Dere ser kanskje hvem som er meg?
Jeg vant hvertfalllllllllllll.................
Og hvis dere lurte.. Akkurat som den søte gutten som står i hjørnet der forstod jeg lite av hvorfor vi skulle DRA stolen i stolleken..

17 kommentarer:

Anonym sa...

Så klart vant du søtis :D

KamillaK sa...

groupie

Anonym sa...

Det er en del, ja, de fleste butikkene har vinduer som skriker "SALG!!!". Så du kan få det for en billig penge i tillegg. Men så spørs det jo litt hva du liker, da. : )

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes det er masse fint i Bergen for tiden jeg! :D
Du burde komme deg inn hit, nå er finværet tilbake. Får håpe det varer :))

Emilie sa...

Aldri vært i bergen :( så jeg aner ikke. men jeg vil :D hehe

Susanne sa...

Jeg har ikke vært i bergen på år og dag jeg,hehe :)

Anonym sa...

Åh, jeg vil til Bergen. Ta Fløibanen. Bergen, I'm coming!
.. eller kanskje jeg skal satse på en Oslo-tur først. x)

Takk for kommentaren! :)

Sara sa...

Var i bergen by i dag. Masse fint til en billig penge! Ta hvert fall turen innom Glitter, Din Sko og Bik Bok, der er det masse salg :)

Michelle sa...

Om du skal til Bergen så vil jeg anbefale deg å ta turen til Åsane. Man finner ikke Gina Tricot og Indiska i sentrum, og jeg liker veldig godt og gå på senter å shoppe. Hvertfall når det regner ute.. ^^

Jeanita Helen sa...

Forstår det godt! Vanskelig å finne noe som passer til turkise sko;)

Har aldri vært i Bergen,så det vet jeg nok ikke!:/:p

Ivana sa...

Takk takk! jeg koser meg masse på festivalen:)

Så sinnsyk kul header. Love it <3

Victoria sa...

Å fine bergen :) Du finner sikker alltids noe å shoppe enny :)

Marta sa...

hva gjorde du i studio med jorun?

Aida sa...

søt video :*

www.kristinakh.com sa...

stolleken er arti :p

Jannekake sa...

Er vel omtrent en uke siden jeg var der sist, og da fant jeg mye fint! :) Så ta turen til Bergen, ja.

Fin header forresten :D

Anonym sa...

Jeg synes det er masse fint i Bergen nå! :D