torsdag 3. juli 2008

Torsdag

Jeg lever..fortsatt..
Ble lagt inn paa sykehus paa mandag, og fikk spise idag.. tjohei.. det var lenge siden. men orker jo ikke noe mat, saa eneste jeg har spist er en bit ananas.
Det var nemlig supriseparty for oss 3 som har vaert paa sykehuset.
Men greia er den at de to andre slipper aa dra tilbake, det maa jeg. For jeg er bare ute paa permisjon eller noe.
Ja, say what..??


Hvordan gaar det med dere om dagen?? faar ikke kommentert paa saa mange blogger naar jeg er her nede, men lover at jeg skal bli bedre naar jeg kommer hjem igjen

27 kommentarer:

Michelle sa...

Hvorfor ble du lagt innpå sykehus ? God bedring! <3

frokenlund sa...

God bedring !! :)

Susanne sa...

hvorfor, hvorfor? Du må jo forklare hva som har skjedd da Karoline!

Jeanita Helen sa...

Tnx;)

:O Hvorfor er du på sykhus??:O
God bedring;)

Anonym sa...

wow, hvorfor ? =/

kctp sa...

Nei, hva har skjedd? :O

victoria sa...

Huff !!! Det var ikke noe særlig å høre ! : |
God bedring til deg ( :

Unknown sa...

these are gorgeous illustrations! I'd love to exchange links with you. I've added your link to my blogroll. Take care :)

KamillaK sa...

du er ikke riktig smart som skriver ut deg selv, karoline. har jeg ikke lært deg noe?? <3 neeeeida. håper det går greit med deg og at du får noe ut av reisen!

Jeanette sa...

Oi, hvorfor ble du innlagt? :(
Masse god bedring!

Sarah sa...

Oj, er det sant? God bedring såfall!

Annalfabet sa...

Hva har skjedd?! :O
God bedring! :-) (Må være kjipt å bli syk der nede...)

Ireneelise sa...

Håper du blir bra og nyter resten av turen!:D

Lene sa...

Lille venn, nå må du snart bli frisk. :-/ God bedring! Tenker på deg...

Ingrid sa...

spør som de andre har spurt om jeg; hva har skjedd? :o
god bedring i hvert fall :)

Gaia sa...

Oi, sjukehus og greier! Bli frisk og sånt da ^^
Og kos deg videre i sommer! :)

(Og takk for tidligere kommentarer på bloggen min, btw. Much appreciated.)

hanna sa...

sykehuS? høres ikke bra ut!

Camilla Didriksen sa...

Stakkars, god bedring :) Jeg har akkurat vært i Tyrkia, så alt er fint med meg :D

Kristina N sa...

Sykehus? uff. Ikke artig..
God bedring ;)
Ikke bruk ferin på å være sjuk.

Marianne sa...

sykehus? whyy ?
God bedring :)

Agnethe sa...

Hvorfor ?
God bedring :)

C sa...

hva feiler? ;o håper det går bra med deg i alle fall. Og kos deg resten av ferien! :)

I sa...

Håper du har det bra da :o <3

I sa...

Håper du har det bra da :o <3

Anonym sa...

Hvorfor blei du lagt inn på sykehuset? ;o

Annette sa...

god bedring !! <3

Marianne ! sa...

åij..Hørtes ikke bra ut.. Get well :)