mandag 21. juli 2008

Mandag

Jeg er blitt dårlig på å blogge den siste tiden men det jeg har gjort denne helgen er å henge på Nationaltheateret.
På lørdag så jeg Mamma Mia The Movie. Det gjorde jeg også igår.
For en fantastisk film. Kamilla og jeg kjedet oss igår, så vi fant ut at hvorfor ikke se filmen igjen? Selvom begge allerede hadde sett den.


Imorgen reiser jeg trolig til Bergen. Blir bare en svipptur innom Bergen, må reise hjem med tog på torsdag..
Nå trenger jeg forresten sang tips. I need to update my iPod.
Selvom sangene fra Mamma Mia for det meste er det eneste jeg hører på for tiden.
Jeg slenger ut en topp 10 liste med hvilke sanger jeg hører på for tiden jeg.
1. Et Nytt Kapittel - Erik & Kriss
2. Dette er livet - Ess I Ermet
3. No Air - Jordin Sparks feat Chris Brown
4. Everywhere - Vanessa Carlton
5. One Step At A Time - Jordin Sparks
6. Hele Mamma Mia Soundtrack platen.
7. Verste Fiende - Gutta
8. En solskinnsdag - Postgirobygget
9. E6 - DDE
10. Jason Mraz - I'm Yours

17 kommentarer:

Åshild sa...

Mamma Mia :D Har store planer om å se den filmen snart, alle skryter av den. Siden musikksmaken din ser ut til å være pop / r&b ville jeg ha lastet ned heart of the matter av India.Arie :) veldig pen sang ifra SATC-soundtracket. Ha det fint i Bergen, nydelig by <3

Camilla Didriksen sa...

Masse bra musikk du hører på :) Du må kose deg masse i Bergen, er fint vær her nå :D

Michelle sa...

Åh, jeg MÅ gå å se mamma mia en dag. :)

Let's start a band - Amy Macdonald
Youth of today - Amy Macdonald
Lost - Coldplay

Også kan du jo podcaste Bye og Rønning show, det er sykt morsomt! :D

Anonym sa...

Du har rekt å se den to ganger, mens jeg har ennå ikke rekt tenke på å se den. HRMF :/ Jeg er lat

Emelie sa...

Mamma Mia er så utrolig bra!

Trine Emilie sa...

Takk for den fine kommentaren, utrolig koselig. :D
Jeg vil også se Mamma Mia! Skal se den med en gang jeg kommer hjem da. :)
Søt blogg har du også. :) Håper du er kommet deg etter Malta ;)

mia sa...

E6 - DDE
haha, trønderrock eier :D

Anonym sa...

jeg er litt skeptisk til mamma mia, musikal right? =/

Anonym sa...

Tusen takk!;D Mamma Mia var søt, og jeg elsker Jordin Sparks.

Anonym sa...

Ja, som sagt, det er bare helt utrolig at folk kan gjøre sånt mot noen som ikke klarer å forsvare seg. :-O

Ina Margrethe sa...

Har også lyst å se mamma mia :D

Aida sa...

god tur til Bergen, kos deg masse! :D

Andrea sa...

Haha, vi har ikke heeelt lik musikksmak, så jeg aner ikke hva du kommer til å like da (A)
Men sjekk ut Jack Johnson, hvis du ikke allerede har det!

Jeanita Helen sa...

Tusen takk:D

Kommer desverre ikke på noen bra'e sanger i farta.. Men du får kose deg masse masse i Bergen!:)

camillap sa...

Takk for kommentar på siden min :)
Så fin blogg du hadde!
Huff, leste det innlegget om Malta turen din, det hørtes ikke så gøy ut å havne på sykehus da :(
Men håper du får en fortsatt fin ferie :)

Kristine sa...

gleder meg sånn til å se den filmeen <3

Ingrid sa...

Miss Li - Oh Boy
Sum 41 - With Me
Bryan Adams - Summer of 69.
:)