fredag 13. juni 2008

Verste Fiende

Gutta har kommet med album, sjekk det ut. Verste Fiende sangen traff meg virkelig nå..

Her isted kjente jeg en herlig fred, så jeg blotter dette hjertet på sitt ærligste.
Jeg har nok av guts til å overleve smeller, allikevel er det denne stemmen som forteller meg at..

Hva er det egentlig du driver med?
Destruktive tanker som river ned.

Skulle bygge opp og komme en vei,
du vet din egen verste fiende er deg..

Hva er det egentlig du driver med?
Det blir for tungt å bli din egen verste fiende..
Tomme tanker gir deg hodepine.
Må ta deg sammen og pushe videre..

14 kommentarer:

victoria sa...

Gutta? Er det nye Erik & Kriss ? Eller nye Karpe Diem? Eller nye Klovner i Kamp? ^^
Er så mye norskt ute å går at jeg går helt i surr. Det er vel ikke de som har Waschera sangen? Den er _ille_.

Ireneelise sa...

Drit kult bilde søta! var skikkelig fancy :D
teksten var brabra, følte meg litt truffet på en måte jeg også.. hmm, må vel kanskje laste ned nå tenker jeg ^^

Ireneelise sa...

og forresten, jeg liker vår lille verden. blir DIGG med meksikansk helaften søta!

KjerstiF sa...

Kult bilde üü

Anonym sa...

Tusen takk! Aw, litt kjipt det da, men deilig med cash :D

KamillaK sa...

Føler det ble litt Nytt Kapittel/Medskyldig og et par andre, klæsjet inn i én låt.

Mira sa...

Kult bilde! Teksten var bra i hvertfall ;)

KarolineNatalia :] sa...

Ifjor så hørte jeg på samme sangen i tusen timer, tror det var av dem. Var veldig sommerfaktor på den i hvertfall :p

Jeg elsket jumpsuiten du har kjøpt, den lenger ned :D

Siri sa...

Hihi, vil ha en sånn jeg og!

Karoline sa...

Vicy: I samme sjanger hvertfall..! Men NEI, ikke de som har Waschera sangen (så vidt jeg vet).
Elise: Meksikansk aften blir herlig..!
Kamilla: Kanskje derfor jeg liker den? Siden ENK og Medskyldig er to av yndlingslåtene mine..
Karoline Natalia: Den 6 Måned kanskje?
Jumpsuiten er nydelig, gleder meg til jeg får den..!

Louise sa...

Det er så artig - så dem første gang på Kamilla sin blogg - og han ene av dem leser jeg sammen med :) Synes det var ltt kul :)

V sa...

Cutie. Jeg linker rett back at cha. :*

Anonym sa...

Hei (:
slenger enn hilsen til deg(:

Anonym sa...

Haha, ikke at det er så veldig mye å skryte av, men jeg kjenner han ene som er med i Gutta;P Hehe

Fet musikk!