torsdag 12. juni 2008

Sarpsborg.. igjen ..

Bare så dere vet det så reiste jeg til Sarpsborg uten sminke igår, så ikke bli redd. Dere har jo fått en forsmak med de forrige bildene..
Var ikke helt sikker på om vi skulle reise.. Kamilla sliter veldig med ryggen og må hun operere så kommer jeg til å få sykt dårlig samvittighet, bare så du vet det kjære..! <3 Men anyways .. Ser jo aldri noen av de i Sarpsborg igjen, og gutta har sett meg uten sminke før så regner med at man overlever. Dere her har jo sett meg uten sminke dere og så.. regner med at dere også overlever.. Jeg har forresten fri uke nå. Har jeg fortalt om det? Eller ikke helt fri. SEV uke.. (Skolen og elevens valg) Jeg har valgt å bli flinkere til å redigere bilder.. Jepp.. Det er målet mitt, å bli flink til det. Så det har jeg (ikke) gjort denne uken..

Er vi ikke søte? Gjensynsgleden er stor når det går så lang tid mellom hver gang vi ser hverandre nå.. Før så vi jo hverandre hele tiden..

Også så glade vi er da..

62 kommentarer:

Ireneelise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Andrea sa...

Naw, Erik og Kriss! =D
Sykt deilig med en uke fri da! :O
Eller, det er jo snart ferie da, men allikevel (A)

Ireneelise sa...

karoline er
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt
søtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøtsøt

hvem er mest irriterende nå kanskje?;P haha.

Ireneelise sa...

man kan ikke kalle en så søt person som deg irriterende (A)

haha

Anonym sa...

:) aw, så nydelige

Ireneelise sa...

jeg vurderer å blogge på spansk, hva syntes du?;p Regner selvfølgelig med at du snakker flytende spansk og vil skjønne alt.

Anonym sa...

Oi, nå fikk jeg dårlig samvittighet ;/

Anonym sa...

Nei, fordi når man ser slik ut skjønner jeg ikke hvorfor man legger seg ut :) <3 men takk for tipset.

Ireneelise sa...

Hmm, du kan gå på spansk kurs hos meg i sommer?;P

Ireneelise sa...

haha, høres ut som en god ide ;p
jeg har mailen din, navnet ditt og alt siden du vant konkuransen min så jeg legger deg til :)

Tanita sa...

Heii :)
Tusen takk for det:) Søtt bilde av deg og, kjæresten? Det øverste bilde:D

Sarah sa...

Så søte bilder a gitt, spesielt det første ;D

Susanne sa...

Søte dere er:)

Marianne sa...

awh ! søtt^^

Emelie sa...

Nåw! Så søtt da!:D

eilinnbeathe sa...

Takk daa ;* Må vell si i lige måde ;)
Kjempefin blogg også! Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har lest den før, men må linker jeg deg :)

Anonym sa...

Burde bli det, ja:D

Anonym sa...

Så søt du er:) Kos deg i sapsborg!

Anonym sa...

Så søt du er:) Kos deg i sapsborg!

Ingunn sa...

SEV uke = friuke ;)

kos deg på tur

victoria sa...

Jeg syns du var søt jeg. Uten sminke eller med, samma det! Sminke er bare noe tegning i trynet vi tror vi blir penere av. Men tenk om ikke sminke hadde blitt oppfunnet i det hele tatt, da hadde verden vært mye lettere å leve i! =) Det er stress å ta på seg klæsjings i trynet uansett!

I sa...

Nåh, takk :) :) Kjempesøte av deg og guttene også, dere er nydelige alle <3 Så gøy ut på konserten, virker som dere koste dere!^^ Hihi. Elsker "Hvorfor Ble Det Sånn".. Føler jeg opplevde akkurat det de rapper om for noen mnd. siden. Hvordan ble du egentlig kjent med de? Alltid vært venner? Bodd i nærheten eller noe? <3 *Sorry for spørsmålene.* Ha en fantastisk fredag, cupcake :)

I sa...

Våken så sent du også altså? Hihi. :) Er du nattmenneske..? Tusen takk for at du har troen. :) Bare synd Rihanna kom meg i forkjøpet, hehe. Takk, men jo, sikker på at du finner en cap som passer deg også :D Er mange fine new eras f.eks., har du prøvd en som er laget spesielt for jenter? :) Hehe. Er så greit å bare slenge på seg en sånn på en dårlig dag. *Bamseklem*

Karoline sa...

Elise: SØØØØØØØØØT! <3
Tanita: Nei, ikke kjæresten min.. Erik er sammen med en vakker jente ved navnet Henriette:)
Vicy: Du har HELT rett.
Ida Bethina: Vi har felles venner, så ble kjent med dem sånn..:) Kjent dem siden 2005..;)

I sa...

Okej, nå er dataen min litt klikk men kan svare på det jeg husker du skrev.. Du har sikkert noen andre hodeplagg du kan ta på på sånne dager..? :o) Hvis du ikke synes capser er så fint på deg. Alle kan ikke kle alt heller. :o) Men det som er negativt synes man jo som oftest selv. Er mange som sier de ikke kler lue også, hehe, men man må jo ikke gå i noe man ikke føler seg vel i heller. Nå babler jeg masse. Hvorfor liker du å være oppe så sent da? ^^ Jeg har alltid likt det, men vet ikke hvorfor. Vanskelig å legge seg. Takk for komplimentet ;) Håper jeg en eller annen gang møter han, men da blir jeg sikkert stum. ..Såå koselig, da har du vel fulgt de hele veien og vært like trofast..? :) Mener å huske de lagde noen russesanger før? Hvis de ikke var kjente da også da. Høres ut som jeg har dilla på kjendiser, hihi. Men nå er det snart morgen. Hvis du ikke har lagt deg "allerede", er du kanskje trøtt selv..!? :O) Sier natta jeg, skikkelig koselig å skrive med deg søta :) <3

Mira sa...

Søte dere er :) Tusen takk forresten ;)

Kristina N sa...

fine bilder <3
- hehe, ekke proff, litt flink bare ;P

Anonym sa...

Takk skal du ha! :)

Så søte dere er da! ;) Og stilig header! Var/er det noe liv i Sarpsborg da?

Anonym sa...

jeg kjenner jeg blir litt misunnelig.. Erik og Kriss er sweeet!:)

Anonym sa...

Søte bilder :)

Michelle sa...

Søte bilder. ^^ Jeg elsker sminkefrie dager! :D

Anonym sa...

Så søtt ^^

Rain sa...

åå ta meg med til dem en gang a:P hehehe jeg er så misunnelig!! <3 Kjempefint det første bildet;D

Lise Fredrikke sa...

Kjempe søte ;)

Anonym sa...

søte dere er :D

Anonym sa...

søte bilder ^^

Uyen Nhi sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min! :D Så søøøøøøøøøøøte forresten :)

Mystic Girl sa...

Uuu, nice guys;)

Anonym sa...

Så søte bilder :)

frokenlund sa...

Søtinga ;D

Overland sa...

søte bilda :) bruke som regel ikke sminke i, orke ikke x)

MagnusQtie sa...

jeg ble ikke redd :)

Sara sa...

Så søte <3

Anonym sa...

når du kommenterte at en gutt var søt på bloggen min, hvem var akkurat den gutten du mente? :-D var to personer med caps der sjø

Emelie sa...

Tusen Takk;D Du får ha en fin helg da! uansett om du må jobbe.

Anonym sa...

takk for kommentar på bloggen min, du er søt. satt du på med erik og kriss hjem? jeg så bilde på bloggen hennes..
-frøken bande

Karoline sa...

Maiken: Var liv i Sarpsborg ja..!:)
Rain: Det er bare å bli med på konsert!
Magnus: Godt å høre du ikke ble redd!
Hedda: Han minste! nydelig..! <3
Emelie: Tusen takk, du og <3!
Anonym: du så bilde på bloggen hennes? kamillas?
Stemmer at vi satt på med Erik og Kriss på tilbakeveien ja.

silje sa...

søtinger<3

Anonym sa...

det er MEG da :p

Janne sa...

Kjenner du Erik og Kriss? :)

De er så hyggelige, vil møte de igjen :D<3

Tone sa...

søtee bilder :D kjenner du dem godt?

ANJA//OSLO sa...

Herlige bilder, Karoline :D

Marta sa...

nåh, så søte dere er:)

Janne sa...

Så heldig du er :)
Hvordan har du blitt kjent med de lissom?

Janne sa...

Du er heldig, snakket med Henriette: kjempe hyggelig, og hilst på gutta også veldig hyggelig å søte :D<3

Kristine sa...

herregud så søte dere eer :)

Anonym sa...

Så søte dere er sammen! :)
Skikkelig heldig er du! :D

Anonym sa...

Koselig :)

Anonym sa...

Søte! Han øverste er skikkelig kjekk! xP hehe

Anonym sa...

Oi, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet :S Leser de bloggen din? For du var veldig søt med han nederste også altså! ;D hehe

Silje Helene sa...

Sminke er bare et måte vi prøver å skjule hvem vi egentlig er med.
Skjønnheten kommer innenifra ;)
Kos deg i Sarpsborg!

Karoline sa...

Janne: Long history..:)
Tone: Jessda..! <3