lørdag 14. juni 2008

Lørdag

Idag har jeg vært på jobb, det skal jeg imorgen også forresten. Det er bare å komme på besøk. Når jeg står i kassa, noe jeg har bestemt meg for at jeg vil.. i hele morgen.. og stå bak er bare stress..!!

Tida går så fort, og snart er ungdomsskolen ferdig. Ja, for jeg er faktisk bare 15 år.
Men uansett blir det trist. Veldig trist.
Folk sier det ikke blir trist før vgs er ferdig, men det blir jo det.

Jeg bor jo i Oslo, og folk spres til forskjellige skoler. Og vips så ser man ikke hverandre lenger.
Meg finner du nok på Bjørnholt det neste skoleåret, selvom jeg håper du ser meg på Elvebakken.

Det siste året har gått så sykt fort..

Jeg fant nettopp et bilde av meg selv som er tatt for presis ett år siden ifølge min kjære pc..

Noen bilder fra året som har gått..











Jeg og Julie (hun til høyre) har planlagt å møtes før vi drar på skolen hver dag, bare for å gi hverandre en klem<3..

30 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Haha, morsomme bilder. Men litt for ulike til å kunne si om du har forandret deg eller ikke:P
Ja man opplever såklart at det er trist når ungdomsskolen er slutt. Da jeg sluttet for 3 år siden, var det kjempe trist. Jeg hadde tross alt gått sammen med disse folka i 9 skoleår!Og noen av de var bestevennene mine... Og siden jeg kommer fra en øy, så kom jeg bort fra de fleste da alle flyttet inn til forskjellige byer!:( Megatrist!!

KamillaK sa...

Det var trist å slutte på ungdomsskolen. Det er bare jævlig deilig å slutte på vgs. Og jeg ser at Isabelle tenker på meg. Du óg for den saks skyld. Når blir jeg invitert på BurgerKingDate? Jeg er sulten.

ingeborg sa...

Jeg syns det er kjemperart å snart være ferdig med ungdomsskolen, det virker som jeg begynte der i går. Vi på skolen min blir også litt spredd, men bare grovt til to skoler, men blir allikevel masse nye folk på forskjellige linjer, så er mange man ikke kommer til å ha kontakt med. Men jeg satser på at de tre neste årene blir minst like bra som de tre forrige :)

Anonym sa...

hehe. hadde aldri gjettet at du "bare" var 15. og entourage e uten tvil best ja!

Anonym sa...

Morsomme bilder! Jeg kan love deg at VGS også er morsomt - selv om det ikke alltid virker slik der og da! -savnerVGSlittja-

Rebekka sa...

Kommer til å bli trist å begynne på ungdomsskolen, ja.. Men det vi får håpe vidregående blir minst like bra!

Anonym sa...

haha, du lager det samme fjeset på sånn 6 av bildene :D lawl

I sa...

Tusen takk :) Ja det var stas. Er Filtvet, noe av det samme som Hudøy, bare at Hudøy har litt mer fast opplegg. En kompis skal jobbe der. Du får søke på feriekoloni neste år eller noe da :o) Selv om det sikkert er ok å jobbe på BurgerKing også? Ble litt overrasket nå altså, trodde du var eldre enn det, for du virker ganske voksen! Ta det som et kompliment :) <3 Klem til deg :)

Camilla Didriksen sa...

Ntåå, så masse koselige bilder! :)
Jeg husker jeg synes det var ganske trist å slutte på ungdomsskolen også! Savner det ENDA :O Skikkelig også! :)

Nugget sa...

hvor jobber du da? nyt ungdomskolen! tiden der du skulke så mye du vil uten at det får videre store konsekvenser :P

Sarah sa...

Oj, jeg var sikker på at du gikk i 3. klasse eler noe jeg!
Men ja, å slutte på ungdomsskolen er trist, men jeg har hatt et utrolig fint år på vgs allikevel. Deilig med nye impulser.

Woman Writer sa...

Håper d får gjort noe annet en å bare jobbe da!:) MEn håper du hadde en strålende helg<3

Marianne ! sa...

Det er alltid tristå slutte på et sted hvor du har gått hver dag !
Du er glad i en overdrevent trutmunn ser jeg, hehe. Me 2

Johanne sa...

Alltid trist å slutte i en klasse du har holdt sammen med i mange år... Men det er utrolig morsomt å begynne i en ny igjen også da :D

Mira sa...

Hvor jobber du`?

Ingunn sa...

det er trit å skilles etter u skolen, syns vgs var værre men.. ikke oe mere offentlig skole på meg. haghhahh (jeg er glad)

Anonym sa...

Det er trist å skilles ja, men tenk på alle de nye vennene du kommer til å få på videregående! Du kommer til å få det kjempe bra tror jeg :)

Anonym sa...

morsomme bilder :)

Andrea sa...

Det er litt trist at man ikke kommer til å se mange venner igjen nesten, men man får prøve å holde kontakten da! Selv om det ikke er så lett kanskje ; /

Karin sa...

Det er så trist når alle spres overalt. Gruer meg til å slutte på vgs, men har heldigvis et år igjen. Men du må glede deg skikkelig til vgs også. Det er mye, mye bedre enn ungdomskolen. Synes jeg hvertfall.

Anonym sa...

Hvor jobber du ? :)

blillie sa...

å slutte på ungdomsskolen er ganske trist ;o jeg savner gamle-lærerne mine !

V sa...

Så fin layouten ble nå! Herlig header :)

Lene sa...

Fresht nytt design, Karoline! :-) Love it. Og jeg er tilbake. For 34 gang. HAH, i hvert fall nesten.

Love you! <3

Anonym sa...

Likte det nye designet på bloggen din! ;D

Aida sa...

Det blir deilig å slutte på u-skolen, trust me! ;*

Karoline sa...

Mira og Marie:
Burger King, Klingenberg
(ved Saga kino)

Julie sa...

hæææ haha jeg som trodde du var 18

THERESE sa...

så herlig med bildetrashing!! :D

Hanne Helgesen sa...

OSLO, jeg vil til oslo :(