tirsdag 10. juni 2008

Stao No Pao

Superlag fra Sogndal, da er ingen andre som er lika god.
Fin sang jeg hører på?


Tenkte bare å vise dere at jeg faktisk lever. For jeg gjør det. Selvom jeg ser ut som et lik.
Mange som har spurt om hvorfor jeg ble innlagt på sykehus.
Jeg sliter med magekramper, som noen av de som har fulgt med på bloggen lenge vet, og forrige onsdag ble det bare verre enn det før har vært, så ble sendt til legevakten og videre til A-hus.
Jeg bor i Oslo, og er nabo til Aker sykehus, men likevel blir jeg sendt til Akershus sykehus. Neida, for all del. Sikkert HELT normalt det. Kanskje det bor for få i Akershus?


Jeg er egentlig litt i sorg nå. Gikk inn på Kamillas blogg og bloggen var borte.
Det er trist, virkelig trist. Jeg håper Kamilla kommer fortere enn fortest tilbake. For hennes blogg er min favoritt. Ingen tvil om det. Jeg digger mange blogger, men Kamilla er fortsatt best. Hun er nok bedre enn dere, det må dere bare innse. <3>
Jeg vil på konsert NÅ. Ja, akkurat nå faktisk. Når jeg skriver dette, når du leser dette og når du kommenterer (noe jeg NÅ tvinger deg til å gjøre, nærmest).
Ja, elsker ordet NÅ.



Fikk lønn idag, og selvom Karoline skatter 50 % siden hun har glemt å levere skattekortet så tok hun likevel og kjøpte seg en jumpsuit fra OHSO
Gleder meg til jeg får den.. Har bestil den rosa.. <3>

35 kommentarer:

Aida sa...

herlig kjole!<3

Jeg ble supertrist da jeg gikk inn på bloggen til Kamilla i går(tror det var i går), men hun må jo bestemme selv. Håper hun kommer tilbake. NÅ!

Line. sa...

Søt kjole ^^

Hanne Helgesen sa...

fiiin kjola :-D
lykke til meg magen ^^

Hanne Helgesen sa...

med*

KamillaK sa...

du er søt. og aida er søt.

Salatbolla sa...

god bedring med magen din! håper den blir bra!!! =)

Nøve sa...

Oi, 500 kr. Eg hadde dødd av lykke.
Og wtf skjer med alle dei lotto-relaterte kommentarane dine? O_O

Kristina N sa...

*i sorg* - ble kjempe lei meg da jeg så at kamillas blogg bar borte. elske - t/r den bloggen. :(

Stilig kjole btw ;)

Vikkebekke sa...

Har aldri vært innlagt på sykehus eller hatt enormt store smerter eller feilet noe spesielt galt. Men nå er det vel like før jeg blir hentet av sykebil eller noe

eilinnbeathe sa...

kjempesøt blogg ;* og kjole for den saks skyld! :D

Anonym sa...

Ja, men du hadde skjønt det om du hadde vært der. Fint for meg at ingen liker hu jenta da. Jeg satt meg forresten i ansiktet hennes. Jeg er koselig :- )

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søt kjole :)

V sa...

Jeg fortjener å være den nest beste! HA

Så cute du var på bildene. Så Kamilla sin blogg var borte. Og kommentar feltet var borte. Fikk sjokk! Du kjenner henne irl gjør du ikke? Press henne tilbake til oss

Karoline sa...

Nøve: I have no idea. Slettet alle. Irriterandes..!! :)
Linni: I ansiktet..? Hahaha! Sykt bra..!!;)
V: Kjenner Kamilla ganske godt ja, og tro du meg jeg jobber hardt for å få henne tilbake til bloggverden..!!

Ida sa...

Hæælig kjole:)

Ja, koffor ikkje møtast? hihi :D

Iris sa...

Huff, håper du har blitt bedre i magen nå hvertfall?<3 Stakkar..

Anonym sa...

Fin kjole :)

Anonym sa...

Søt jumpsuit!

Emelie sa...

Fin kjole=)=)

Louise sa...

Huff da, sykehusbesøk skremmer meg alltid ;)
Håper Kamilla kommer tilbake jeg også, hun var en god blogger!

Irenus sa...

Måtte bare informere deg om at du slett ikke ser ut som et lik! :p

Kira Aderne sa...

hi Karoline!

Great blog!
thanks for passsing at mine!
let´s exchange links?
i hope so,
you are at my blogroll!!
a kiss,
see you,
KIra

Pia Karoline sa...

Tusen takk for koselig kommentar :D

Håper det går bedre med magen din.

Jeanita Helen sa...

søt du var på bildene!:)
Håper alt går greit videre,så du slipper å bli sendt avgårde til sykehus!!Det er ikke mye morsomt så...

Ingunn sa...

jeg vil ha kamilla tilbakeee :(

KamillaK sa...

herremin, så søte kommentarer. til meg. haha. karoline, du må blogge oftere!!! <3 nå avhenger blogglivet mitt av deg.

Anonym sa...

Veldig bra blogg:) ta gjerne en titt innom min også

Johanne sa...

Fin blogg!:)

Janne sa...

Ohso, har mye fint =D
er jo klesmerket til Henriette kjæresten til Erik , men det viste du sikkert da :P
Fin blogg ^^

I sa...

Håper det går bra med både deg og Kamilla da.. o.O :(

Sangen du hører på er fet

M sa...

Songdal sin sang er jo superfin! Kamilla må returere, ja.

Ireneelise sa...

det er deilig å kjøpe noe til seg selv når man har vært flink, uansett hva det er. herlig kjole, kos deg med den :)

jeg syntes også det er skikkelig trist med bloggen til kamilla, uten tvil en av favorittene.. menmen, hun må ta den tiden hun trenger så for vi andre bare krysse fingrene.

og bare for å svare på det siste spm, ja du er hjertlig velkommen til mitt lille sommerparadis når jeg setter mine føtter i Norge om 11 dager! :)

Karoline sa...

Ida: Ja, hvorfor ikke møtes?
Iris: Takk.. Er blitt bedre..!! <3
Irenus: Takk, du er søt du!!
Janne: Det er jeg fullt klar over. Er gjennom henne jeg har blitt kjent med merket..! Henriette står jo også på bildet..!:)
Elise: Jeg DIGGER deg! <3

Og forresten folkens..!
GODT å høre det ikke bare er jeg som vil ha Kamilla tilbake..!! <3

Agnethe sa...

søt kjole:) tenk heller på at du får tilbake på skatten neste år, uten at du har merket at du har spart pengene;) <3

Emilie sa...

åååh så fin jumpsuit, jeg å vil ha :D :D