onsdag 11. juni 2008

For dette er livet

Dra på stranda for å slappe av.. Ja, dette er livet.
fått den nye singelen til Ess I Ermet på hjernen. Den kommer ut på mandag, men videoen kan sjekkes ut på youtube allerde nå.

Var på klinikk for seksuell opplysning eller hva pokker det heter.. idag..
lærte mye.. eller ikke.. oppmøte fra klassen var bare jenter, + tre gutter (hvorav bare EN av dem faktisk går i klassen min)
Har også vært i Sarpsborg idag, med søte Kamilla.
Ja, hun lever. Det er sikkert mange som lurer på det...!! <3>

Konserten i Sarpsborg var .. fantastisk .. slitsom, morsom, hyggelig.. ja.. fantastisk.
Slenger kanskje ut noen bilder, men da må jeg få de av Kamilla først, + lov til å bruke dem.

Hvordan går det med dere om dagen?
Jeg lurer på hvordan det går med alle. Og går det ikke bra, så vil jeg vite det og. liker ikke at folk lyver å sier de har det bra når de ikke har det.. men altså.. har du det bra, så skal du få lov til å si det og..!!

8 kommentarer:

Ireneelise sa...

jeg ville da uten tvil satt deg langt over meg på listen med sykt søte mennesker. du er jo bare blid, smilende og søøt <3

og jeg har det SUPERT :D
nyter mine siste dager i mitt meksikanske liv. akkurat det er litt trist da, men siden jeg prøver å være et positivt menneske, har jeg det bare supert!

Marianne sa...

Grattz med ny heade, tøff den var. Haha, tetriiis :-D !

Jeg har det forsåvidt veldig bra for tiden, men er skikkeli nervøs nå og. Jeg vil ikke opp til eksamen.. naaai, jeg bare vil ikke -.-'

Ingunn sa...

går så bra så, lsiten men.. lever ;)

kamilla =/ savner henne,

Heidi sa...

Stranden er herlig <3

Hanne Helgesen sa...

Det går bra med meg, faktisk :D
Mangler bare en hybel nå, så ;pp
HEldig du som har sol ennå :o

ingeborg sa...

Du er heldig om du har ordentlig sol enda, for her er det bare opphold ;p

Med meg går det egentlig veldig bra om dagen. Fått kick-ass karakterer, ferdig med all eksamen og det er straks sommerferie og jeg drar snart til paris.. jeg kan ikke akkurat klage :)

Anonym sa...

Tidligere idag hadde jeg det ganske drit, men nå har jeg vært på shopping. Og shopping lindre jo som alle vet (nesten) all smerte, så nå går ting bedre ;P hehe

Går ting bra med deg om dagen da? :)

Margrete sa...

Keeenailj her ;)