søndag 8. juni 2008

Søndag

10 ting de fleste trolig ikke visste om meg:
1. Jeg danset fra jeg var 2 til jeg var rundt 12.
2. Jeg trente slalåm, og hadde en lovende fremtid (not).
3. Jeg har fast rom på legevakten. (Vært der et par ganger ja)
4. Jeg heide på Tone under Idol, men var likevel med i "Jorun-gjengen" (En gjeng som møtte Jorun et par 1000 ganger. Jeg er ikke like fan av henne lenger.)
5. Jeg har har stått på en scene ganske mange ganger, og elsker å synge
6. Jeg har et arr på venstre lår, etter jeg fjernet en føflekk.
7. Min første kjæreste og jeg synes det var stas å kysse FORAN foreldrene våre.
8. Jeg DIGGER Britney Spears, og har gjort det så lenge jeg kan huske.
9. Jeg har vært på 30 Erik & Kriss konserter.
10. Jeg ser opp til Kamilla

Mer dere ville vite? Fortsettelse følger nemlig.
Og forresten;
Synes vi alle kan ønske Kamilla lykke til med eksamen imorgen..!! (Det kommer til å gå kjempe bra, Kamilla!)

12 kommentarer:

KamillaK sa...

takk, karoline. du skulle bare visst hvor mye du betyr for meg. (ellers må jeg si punkt 7 gjorde så jeg lo. seriøst?)

Tone sa...

haha tretti erik og kriss konserter :D ikke verst!

Ireneelise sa...

Jeg tror du kan se på deg selv som invitert på meksikanske herligheter i sommer Karoline, jeg digger deg!

Og på en måte er du litt utenfor denne saken, siden du får pakke i posten, og jeg kjøper en ekstra ting til deg fordi jeg har vært så treg (A) så kan da slenge med et postkort oppi der om du vil, for jeg vil på veggen din :D

Anne-marte sa...

Jeg er også trofast fan av Britney, mange som disser meg for det, men det driter jeg i!:p

Anonym sa...

Jeg elsker Britney jeg også <3

I sa...

Så søtt når du drar på så mange konserter av de samme guttene. Trofast :o)

Anonym sa...

7. Min første kjæreste og jeg synes det var stas å kysse FORAN foreldrene våre.

Hahah! Første gang jeg har hørt! Kan jeg spøre hvorfor i helvete dere synes det var stas? xP

Jeg heide forresten også på Tone, og digger Britney! ;P

ingeborg sa...

Nummer 7 må jeg si jeg aldri har hørt før, haha :)

Marianne sa...

Jeg liker Britney og! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg vet alt om den dama. Barndommen min og takke for det, elns vil jeg tro.

It's Britney biatch, you just have to love her. HeHe :p

Anonym sa...

har du vært på 30 erik og kriss konserter så har jeg vært på månen. 0g britney suger

Kristina sa...

Som sagt ovenfor, nr 7 var en ny en! Hah :)

KamillaK sa...

anonym, så utrolig TEIT du er. Hadde du vært verdt det, hadde jeg ledd.