torsdag 19. juni 2008

Sommerferien

Så dere ikke skal bli redd når jeg ikke blogger i Malta så har jeg funnet ut at jeg kan lage en liste over steder du kan kontakte meg, sånn hvis du vil vite om jeg er i live..:
(Listen kunne blitt VELDIG lang, men disse stedene er det en ørliten sjanse for at jeg sjekker)
Biip: http://biip.no/k-a-r-o-l-i-n-e
Nettby: Karoline08
Blink: Krokkos07 (tror jeg)
Myspace: www.myspace.com/littlecutekaroline
Playahead: Karoline08

Kingsize: Karoline 08/ www.kingsize.no/karoline
Ellers så har dere jo alltids mailen min her borte-->
Men dere, ikke vær redd. Jeg blogger før jeg drar! Reiser natt til onsdag..!

14 kommentarer:

victoria sa...

nettby ^^ wohoho

Ingunn sa...

natt til onsdag ? det er jo en hel uke til, nesten...

KamillaK sa...

jeg vet SÅÅÅÅÅ mange andre steder å kontakte deg. sånn seriøst. haha. mange mailer til, facebook, gjestebøker osv osv.
vi kommer til å få et seriøst brudd i forholdet vårt.

Marie sa...

GOd tur til Malta da, kos deg masse :D

Mira sa...

Heldiggris som skal på ferie! God tur og og masse bilder søta ;)

Camilla sa...

Fant deg på nettby;D tihi. Du får ha god tur^^

Louise sa...

Så gøy du kommer til å få det :) God tur!

Kristina N sa...

(Y) - god tur da!
stilig ny banner(siden jeg var på nett sist;P) btw;)

Ireneelise sa...

Malta, jeg gleder meg. Håper du kjøpte inn stor koffert? Er grenser på hvor liten plass jeg er med på å bo i under flyturen altså.

kos deg masse søta<3
jeg sitter å gråter jeg, hehe. Smålig patetisk kanskje, men slik er det. Jeg har bare 42timer igjen :s

Susanne sa...

haha, så nerd du er. <3

V sa...

Oi, du var medlem av mange sider. :o Jeg bruker face bare jeg. Har kingsize igrunn og, men sjeldent inne der.

Marianne sa...

Kul bloggen din har blitt! :) Og WOW; du er et aktivt menneske på world wide web !!

Ida sa...

Du må kose deg på Malta turen da=D Hadde vert vilt om vi hadde sett kvarandre =P Men vi hadde sikkert ikkje kjent kvarandre igjen! Hehe =D

hanna sa...

Haha, er greit å ha mange måter å kontakte deg på ;)