tirsdag 17. juni 2008

10 Ting du ikke visste om meg fortsettelse

1. I en alder av 12 år raget jeg 174 cm over bakke

2. Jeg har et hat/elsk forhold til dj'er.

3. Jeg ser ikke på videoblogger hvor de første 2 minuttene hvor personen bare sitter å gjentar at han/hun ikke har noe å si.


4. Jeg støtter opp artister som ikke har fans.


5. I mot setning av store deler av Oslo som går rundt og sier: "Hater Hater Bergen by", så elsker jeg derimot Bergen.


6. Jeg hater ostepop.


7. Liker egentlig ikke sjokolade. (finnes unntak, men de er få)


8. Jeg har et kne som lever sitt eget liv, og rykker til iblant. Jeg er altså født med rykninger i kneet.


9. Jeg har 3 senger (gjorde vondt å kaste den fjerde nå nylig..)


10. Jeg ELSKER Tines iste.



28 kommentarer:

Lene sa...

What? :-O Liker du egentlig ikke sjokolade?

I en alder av tolv raget jeg 155 cm over bakken, og det gjør jeg fremdeles. Pygmè med andre ord... ;-)

frokenlund sa...

Steike , du va høg når du va tolv ! Eg elskar Bergen eg og :)

Anonym sa...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

Anonym sa...

We should have a great day today.

Anonym sa...

Its ok if the appearance of your blog is not good. The important thing is the topic or the content of your blog.

EirinKorvald sa...

Morsomt, morsomt ^^ Men rart at du ikke liker sjoko.. Jeg er nesten avhengig! ;) Enig om ostepop. det er ikke digg.

Takk for kommentar. Alltid gøy å få det :)

Snakkas!

Renate sa...

Liker egentlig ikke sjokolade :o

Anonym sa...

Jeg var 2 cm kortere enn deg når jeg var 12 :P

Forresten så får jeg også rykninger i kneet av og til, har skjedd endel ganger når jeg går i trapper blant annet. Gjett hva som skjer da -_-

Aida sa...

"5. I mot setning av store deler av Oslo som går rundt og sier: "Hater Hater Bergen by", så elsker jeg derimot Bergen"

JEG OOOG!! :D:D:DD

KamillaK sa...

2. hat? du har et elsk-forhold mener du nok.
4. farlig egenskap til tider.

nå drar vi snart. riktignok ikke sammen, men det nærmer seg nå.

Anonym sa...

Oi. I en alder av 16 (snart 17) er jeg fortsatt ikke høyere enn 173.

Ingunn sa...

Karoline, du er min nye bestevenn. jeg er med på 8 av 10 fakta`er.

174 cm kan jeg ikke skryte på meg. 1.50 holder.

jeg hater ostepop over alt, hvem kan like ostepop? teitinger.

kneet mitt er craaaazy og!

Tine`s iste er mitt liv

V sa...

Damn så høy du var. :) Hvor høy er du nå? Ostepopp er digg ;*

Karoline sa...

Lene: Nope, det gjør jeg ikke;)
Aida: Fantastisk! Bergen er en herlig by..!
Kamilla: Okei da, men da har jeg et hat/elsk forhold til lydmenn? Eller nei forresten.. Bare hat forhold til dem.
Ingunn: Jeg DIGGER deg! Ostepop smaker sykt vondt..!
Iste er digg digg digg..!
V: Jeg har bare vokst 2-3 cm siden den gang. Så nå er jeg 176-177..!:)

Anonym sa...

hallo!? Alle må lika sjokolade, det er jo eit gudeverk. Eg trur ikkje eg forstår meg på deg då:p

Anonym sa...

Jeg skjønner ikke at du ikke liker sjokolade!? Hvordan går det ant? Jeg lever for sjokolade, jeg for min del :) Så fin bloggen din er blitt, forresten ;)

Anonym sa...

Fin headeren din var :)

Kristine sa...

LIKER DU IKKE SJOKOLADE :o ELLER ostepop :oo

Overland sa...

høres ut som vi e ganske lik x)

Sarah sa...

Jeg var også høyere enn de fleste på barneskolen, men 174 cm? Jøss! :)

ingeborg sa...

Jeg må nok være uenig med deg ang. isteen.. Nestea Peach uten sukker på plastflaske eller Lipton iste-pulver er de beste :)

M sa...

oi, vi er likere enn du skulle tro :)

Ireneelise sa...

Kjære deg, liker du ikke sjokolade`?:O Ojj... Hva er unntakene?

Ida sa...

Sjokolade er det beste som fins <3 Men smaken er som baken=D
Bergen by er fantastisk! BRANN<3

hanna sa...

HVEM er det som ikke liker sjokolade og ostepop? :O

Karoline sa...

Sjokolade er ikke en gudegave i mine øyne, men noe sjokolade er godt. New Energy f.eks .. Men jeg liker ikke helt ren sjokolae.
Og ostepop Hanna, det smaker bare dritt..!

Marte sa...

jeg var ca like høy som deg når jeg var tolv;) hvor høy er du nå?

Karoline sa...

Nå rager jeg ikke mer enn 176-177 cm over bakken;)!