fredag 20. juni 2008

Slutten på en epoke

Dette er slutten på en epoke, dette er starten på en ny.
Fra forrett til hovedrett til livets meny.
Sammen skapte vi minner om dette stedet, glad for det er godt å ha.
For nå forlater vi alle dette redet.

Tenk på venner som har stilt opp, opp gjennom årene.
På godt og vondt, dere har alltid stoppet tårene.
Shit, alle minner vi har skapt. Vi må holde kontakt og mimre om alt som ble sagt.
Husker alt skitsnakk som foregikk foran tv'n. Vining og skriking..Vi lagde et jævla leven.
Våre lettere berusede kvelder blir aldri glemt.

Vil savne stedet men nå er det på tide..
Tidene forandrer seg og livet må gå videre.
Det får meg til tenke.. Husk: Så lenge vi lever heter det Enn Så Lenge!
Så til mine kjære og kjente: Ha det bra! Hvis skjebnen vil det sees vi nok igjen en vakker dag.

For frihetens regn er det som regner på oss nå..
Livets vei den går sin gang, det må vi forstå.
For alt hva vi har gjort i sammen.. Ledd isammen..Grått isammen. Vil bli husket for alltid..


Karoline tenker: Jeg kommer til å tryne etterpå, men la oss fake et smil a.

Karoline har fått vitnemålet sitt!

Jelissa.. <3>

Love my little sister <3

Sjekk det gliset a. Skikkelig glad for å bli kvitt meg..! Haha

Mari reiser jeg til Malta med i sommer, mens Sigrun vil bli savnet!

Kine, Sam, Morten, mg, Mari, Christoffer og Viktoria.


Lord, som jeg kommer til å savne denne gjengen..




45 kommentarer:

Ingunn sa...

gled deg til vgs, søta!

Emely sa...

Utrolig fint skrevet! Blir rart å slutte på ungdomsskolen, men. Skal til vgs til høsten jeg og.
Takk for kommentar forresten<3

Linh Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line. sa...

< 33

Anonym sa...

Håper jeg også at de gjør :) Men jeg vet om mange folk som kommer til å bruke den :D

Anonym sa...

haha, bra at det ikke var bare meg som glemte å gå bort til rektor xD

Anonym sa...

Ungdomsskolegjengen er trist å ta farvel med. Gled deg til VGS, du får massevis av nye venner.

Susanne sa...

jeg skjønner ikke at du bare går (gikk) på ung. jeg har alltid forestilt meg at du har vært myye eldre.

ANJA//OSLO sa...

Oi, så utrolig flott bloggen din har blitt! Enig med susanne over meg, hadde trodd du var eldre. Gled deg til vgs da :)

Emelie sa...

Du burde glede deg til vgs!:P

Alvilde sa...

Alltid trist å si farvel til noen, men du ser de nok mange flere ganger :)

Hanne Helgesen sa...

Vgs er stas :)

Anonym sa...

hvordan er du blitt så brun?

Camilla sa...

huff, alltid trist når sånne ting skjer:/ Gruer meg til vi skal ha avslutning på tirsdag, kommer sikkert til å få noen tårer der ja;] Men det blir jo også spenende å begynne på en helt ny skole også da,med nye folk^^

Karoline sa...

Susanne: Takk, tar det som et kompliment! <3
Anonym: Brun & Blid ! <3

moon sa...

Legger deg til på linker jeg, hvis deet er ok? :)

Tine sa...

Så koselig avslutning! ;D Savner virkelig ungdomsskolen... mer enn jeg savner vgs faktisk. mindre ansvar på ungdomsskolen :P

digger headern på sida di!

Anonym sa...

Takk!^^

Lykke til på vgs, da;)

Anonym sa...

Litt stakkars ja. Men når man skal være så dum, så :P

Anonym sa...

Når drar du til Malta?
Syns det er litt trist å være ferdig på ungdomsskolen jeg, men - lviet går jo videre :)
Fine bilder!

Tone sa...

vidergående blir gøy, bare gled d :D

hildesolli sa...

Så fint skrevet! Jeg må si jeg GLEDER meg til jeg skal slutte på den drittskolen jeg går på nå! Hehe, Fin blogg ;)

V sa...

Så koselige bilder søta :D

Kristine sa...

GLED deg til vgs sier nå bare jeg ;)

Aida sa...

så søtt :')

Tanita sa...

heii:)
Tusen takk for det :D
søt blogg. alt vel med deg?

ingeborg sa...

så mange søte bilder :) er kjempetrist å skilles fra trinnet mitt, men vi får satse på at det bli minst like bra klasser til neste år!

I sa...

Trist med avslutning, men som mange skrev over, vgs er finfint <3

Hvilken linje skal du gå? :)

Søtt nytt utseende på bloggen :o)

Hvor lenge blir du på Malta? (:
<3

KamillaK sa...

jeg har funnet tre ord på G som beskriver deg.
gammel. groupie. genial.

Camilla Didriksen sa...

Å herregud for en fin header! :) Hihi! :D

Anonym sa...

Haha, jeg trodde du var eldre ;P

Anonym sa...

Tusen takk ;D Ja, sommerferie er uberdigg.

Marta sa...

lykke til på vgs da, det blir sikkert gøy.

pene bilder:)

Jeanita Helen sa...

Pakke? Skal du flytte eller reise?:D

Åååh, du er ferdig med skolen:P Hvor skal du nå da??

Marianne sa...

I know the feeling, jeg savnet også gammle klassen min noe sykt.Men nå ville jeg ikke hatt den tilbake for noe. Det er en prosess kan man si ;p

Men god ferie da :-) Du må kose deg masse og ikke glemme vekk alle bloggleserene dine ^^

Anonym sa...

Du har MASSE å se frem til. Videregående er knall! :D

Overland sa...

Det blir nok bra å få nye venna og :) og etter 3 år begynne man å bli litt lei av dme samme folka x)

KamillaK sa...

Savner tidene da du blogget...

Louise sa...

Så koselige bilder - men gled deg til vgs, det er kjempebra :)

Louise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sara sa...

Bra skrevet!

Lene sa...

Så mange fine bilder! :-) Du er så skjønn, lille venn! ;-)

Husker siste kvelden med klassen på ungdomsskolen jeg også, det var veldig trist...

Anonym sa...

Jeg hadde også avsluttning i dag. :)

Maren sa...

jeg er veldig glad, men også veldig trist fordi ungdomsskolen er over. jeg gleder meg til å møte nye, og begynne på ny skole, men kommer nok til å savne det gamle også. blandede følelser.

Karoline sa...

Turi: Selvfølgelig er det greit! Skal linke deg tilbake;)!
Ingrid: Reiser natt til onsdag!
Tanita: Alt bra med meg ja! Med deg og?
Ida Bethina: Medier og Kommunikasjon!
3 uker blir jeg i Malta:)
Kamilla: De ordene beskrev deg også.
Jeanita Helen: Nå skal jeg til Malta i 3 uker og slappe av:)
Marianne: Selvfølgelig skal jeg ikke glemme dere..!
Kamilla: Jeg og..!