søndag 22. juni 2008

Søndag

Vet ikke om dere husker at jeg bestilte en jumpsuit? Vel.. Nå har jeg fått den. Og jeg elsker den.

Grunnen til lite blogging den siste tiden har vært fordi jeg er blitt syk IGJEN. Veldig kjipt nå som jeg skal til Malta, men satser på at det går bra. Skal jo på sykehuset igjen etter Malta.
Nå er det forresten ikke lenge til jeg drar, og jeg er skuffet over antallet som har sendt meg meldinger på de forskjellige stedene som jeg skrev dere kunne kontakte meg på lengre ned her..
Ikke mange som har addet meg på nettby heller. Hallo?!? Tok dere ikke hintet?
Jeg sier det igjen; Karoline08 kaller jeg meg der.
Ikke det at jeg er der så ofte, men om noen adder meg der så kan jeg henge der med. Ja, fint. Da har vi en deal? Slik at jeg har en unnskyldning for å henge på nettby.
Var forresten på VG Lista Topp 20..
Hvorfor fikk Sichelle synge med Fat Joe? Jeg ble litt flau over å være norsk da, må jeg innrømme.
Og nå liker jeg ikke Karpe Diem så sykt godt heller. Likte dem før de ble kjent jeg.
Når de tok seg tid til å skrive gode låter og ikke hastet med å lage ny plate (ikke det at de har gjort det, de har jo vært borte en stund men det vikrer som de hastet med det for det).
Jeg har nok ting å irritere meg over ja.

19 kommentarer:

KamillaK sa...

Har fått vite så mye dritt om Karpe, og musikken virker som er laget bare for å lage noe. Me don't like dem lenger. Gleder meg til å se jumpsuiten i turkis :D

Susanne sa...

Jumpsuiten var cute!

Emelie sa...

Du får ha god bedring fremover, og håper ikke sykdom ødelegger sydenturen din!..<3

moon sa...

God bedring ja, og øyenbrynene blei helt ok ;) hehe

Hanne sa...

Jumpsuiten var kjempefin:) Så søtt med rosa, sommerfresht:)

Lene sa...

God bedring, min kjæreste kjære. Håper ikke du er dårlig når du er på ferie.

Søt jumpsuit ja, bare synd ikke jeg kan gå med sånn. :-(

Marianne sa...

søt jumpsuit :-D I like!

Lykke li sa...

Likte jumsuiten, døds søt <3

Ellers god bedring, er alltid så typisk å bli syk når det minst passer ! :)

Overland sa...

satse på at du blir frisk til Malta :)

Torill sa...

Fin jumpsuite :-DD
Nå skal jeg adde deg på nettby :) hehe

Camilla sa...

god bedring da;-D og det med Sichelle - kunne ikke vært mer enig !

Camilla Didriksen sa...

Åh, den jumpsuiten var kjempe søt til deg =)

Ireneelise sa...

Soota!
jeg rekker nok ikke aa vaere med deg til Malta i kofferten, for jeg er fortsatt i Mexico jeg. Mistet flyet mitt pga feil av selskapet, og siden det ikke er noen ledige fly, maa jeg tilbringe noen dager her, alene i verdens storste by. Hehe, jaja. Men kos deg masse i Malta!:D

Jeanette sa...

Kjempe fin jumpsuit :)

hildesolli sa...

God bedring! :)

Anonym sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Utrolig fin jumpsuit. Morsomt at jeg så deg her om dagen rett etter jeg hadde vært innom bloggen din. Er du sammen med en av erik og kris? tror det var en av dem jeg så deg med. Du virket mye mindre i virkligheten.
Utrolig deilig med ferie nå ja. Håper du koser deg i Malta:-)

Anonym sa...

God bedring;) Herlig jumpsuit ja!

I sa...

Bli frisk fort! <3

Kan legge deg til på nettby :)

Karoline sa...

Elise: Blæ! Jeg som hadde gledet meg..!!
Ida: Verken sammen med Erik eller Kriss nei.. Hvor så du meg med en av dem? Og når? torsdag?
HERLIG med ferie ja..! <3