mandag 23. juni 2008

Savn

Jeg kommer til å savne en del i Malta.. (eller egentlig ikke så mye)

Disse guttene kommer jeg nok til å savne litt..(selvom Erik er sur på meg for at jeg har 3 uker ferie i Malta, og han bare har 9 dagers ferie) kommer også til å savne å rocke 1 rad med Kamilla..

Herre, tre uker uten Smoothie X Change..!!

Dullan blir savnet..!! Hadde han med på hele Polen turen. Og han ble bestevennen til alle. He's a good friend.
Men fadderbarnet mitt har fått han..!

Nå er det ikke lenge til jeg reiser.. Vet ikke om jeg blogger imorgen, men føler jeg må det. Eller hva sier dere?
Også har jeg funnet ut at jeg ikke kan være i Malta 3 uker uten å blogge. Eller går det?
Noen gode tips til hva jeg kan ta med til Malta utenom iPod, Kamera og mobil??


Pappa kjøpte adapter og iPod lader idag. Også får jeg med meg kameraet hans.. Da er vi reddet..
Pappaen min er snill han..!:)

33 kommentarer:

M sa...

høres spennende ut med Malta :D
ta med en bærbar pc så du kan oppdatere oss :)

Anonym sa...

Malta høres diiigg ut^^

Jeanita Helen sa...

Takk:) Hun var søt ja:p

Oj så herlig da, du får ha en kjempe fin tur!!:D Så får vi vente i spenning på morsomme bilder fra turen:D

Elisabeth sa...

Åh, Dullan så digg ut.

God tur te Malta :D

Overland sa...

lurt me ipodlader!

www.kristinakh.com sa...

Goood tur!

V sa...

Jeg har et mega godt tips.. Du må ha med meg!

Iselin sa...

Åå :D Jeg skal også til Malta <3
Men én ting jeg lurte på, hvor kjøpte han den iPod laderen? (a)

moon sa...

så bra du har det bra da :D hehe

Iselin sa...

..det hadde seg sånn at jeg ble nødt til å sjekke hvilket selskap og hvor du skulle :O Vi skal bo på samme sted, bare at jeg drar neste onsdag :O
hvilket kurs er du på?:)

Sara sa...

malta? språkreise med ef? det skal jeg og :D hvor og når skal du :D?

Annalfabet sa...

God tur til Malta! :-)

Iselin sa...

Jeg skal med STS, men til St. Pauls Bay :)

Ingrid sa...

Takk!

Og god tur til Malta! Kjenner jeg er pittelitt misunnelig;) Og jumpsuiten under her er råfin! :)

Ingrid sa...

Ps: Fin ny layout på siden din!

Anonym sa...

god tur :D

Kine sa...

Ah. Heldige du som skal til Malta!! Ta med det du nevnte, godt humør og jumpsuiten under her, så er du good to go :D Den var dritkul! :) Jumpsuiten altså!

victoria sa...

Evig bra bamse, den var søt.
Malta ja, håper du får det fint :) Tæn deg for meg også, så er du en knupp, selvom jeg drar vestover om 13 dager og klarer å gjøre det selv, men du drar før meg, så jeg tenkte du kunne gjøre LITT for meg ^^
Jeg tror kanskje solkrem er en kjekk ting å ha med seg, og tannbørste som har tungebørste. Sånt fins vel ikke nedi der ? ^^

Line. sa...

åå, god tur :D

Ingunn sa...

det er pappan sin det. kso deg i malta, blogg i morgen

Anonym sa...

Ha en kjempefin ferie! Husk å kjøp med deg noen blader eller bøker så du har noe å lese på. Og solbriller ;)

Camilla Didriksen sa...

God tur, håper du kommer til å kose deg kjempe masse, men det gjør du vel =) =)

Hanne sa...

God tur, det blir sikkert kjempegøy:)

Alvilde sa...

Du må ha en god tur da :)

Jeanette sa...

Så søt bamse! :D

Anonym sa...

Haha, Dullan var genial!!

Camilla sa...

Du kan ta med meg !;D Men du får ha god tur hvertfall, med eller uten meg^^

KjerstiF sa...

Har vært på språkreise på Malta selv :) GLED DEG! Det var utrolig!

KamillaK sa...

HVOR ER BILDET AV MEG DA LIKSOM?????
Selvfølgelig må du blogge fra Malta. Var det noen gang et spørsmål?

Anonym sa...

Off, jeg vet ikke helt om jeg klarer å komme inn her mer jeg, for jeg hadde jo også sinnssykt lyst til å reise til Malta, men fikk ikke lov. Så jeg er litt redd for at jeg kommer til å dø av misunnelse!! xP hehe. Neida, jeg skal være sterk! xD

JA til blogging fra Malta! :D

Benedicte sa...

God tur!

Jeanette sa...

åå, malta! misunnelig! god tur:)

Andrea sa...

God tur :D