tirsdag 24. juni 2008

Kjære Søtinger

BLOGGEN LEGGES NÅ NED.
Ja, selvfølgelig tullet jeg nå.
Men en liten pause (igjen) blir det nok siden jeg reiser til Malta, men jeg skal prøve å få holdt dere oppdatert når jeg er der nede også jeg. Kanskje mest for meg selv. Sykt avhengig av pc'en merker jeg.

Her er forresten også en liten beklagelse til kjære Kamilla, jeg sa jo at jeg kom til å savne henne når jeg var borte i innlegget under her. Men jeg hadde ikke noe bilde. Beklager.
Her kommer det da altså.
Akkurat nå laster jeg inn sanger på iPoden.. Noen bra musikk tips ?? Trenger dem før halv ett i natt, for da reiser jeg til Gardermoen. Kom med tips..
Og bare for å være så søt som jeg er så vil jeg også si at jeg kommer til å savne alle bloggleserne mine, og deres blogger. Men jeg har en liten liste over de bloggene jeg vil savne ekstra. Så føl dere beæret om dere er nevnt. Og best dere kaller meg søt om dere er nevnt.
Kamilla, du er en selvfølge. Burde vært på en liste for deg selv igrunn.

33 kommentarer:

Susanne sa...

Hihi, ja du er faktisk søt Karoline! Takk for linken ;) Good tur til Malta, kommer til å savne deg og bloggingen din om du ikke oppdaterer!

Ireneelise sa...

Sooteste! Naa ble jeg glad naa.
Kos deg masse masse, og ta masse bilder saa vi kan faa se! Jeg drar til Norge i kveld jeg. Men vi snakkes naar du er tilbake sota!
<3

KamillaK sa...

FOR et bilde av meg. FOR en hårfarge og FOR et depresivt uttrykk. Likevel; i love you, baby!
Kos deg masse! Jeg har trådløs internett på hotellet, og PC'en er med, så du må sende meg mail eller en beskjed på facebook hvis du finner deg en PC der nede. Ikke send på kingsize eller myspace eller et av de tusen andre stedene vi har profil... Haha. :D Kommer til å savne deg.

hildesolli sa...

GOD TUR!

Har ingen spessielle sangtips, men MANGE sommersanger :D !

Salatbolla sa...

god tur! ;)

musikk tips!? hmm.. gode gammle sommer slagere?? hæhæ

Marthe Sofie sa...

God tur :D

Kristine sa...

kos deg kjempemasssse! slikk litt sol for meg også ;-*

Ingunn sa...

så utrolig koslog å lese:)

håper du koser deg masse og blogger ;) jeg vil være med!

Michelle sa...

God tur til Malta, Karoline. ^^ Du må kose deg kjempte masse der nede i varmen. :)

Lise Fredrikke sa...

Kos deg på tur!

Meg sa...

Tusentakk - koste meg masse! :)
Bloggen er oppdatert med bilder å sånt om ferien min :)

Marie sa...

Tusen takk :D
Jeg linker deg jeg, så kan jeg føle ekstra med på bloggen din ;)

I sa...

Litt for sent ute, men nyt turen, håper den blir fantastisk <3

moon sa...

jeg sto ikke på lista! :(

hehe;) god tur da!

Camilla:) sa...

Kos deg på Malta! Og god sommer^^

Hanne Helgesen sa...

God tur :)

Annalfabet sa...

Kos deg i Malta! Og når du kommer hjem må du fortelle oss alt om hvordan det var å være på språkreise! :-D

Anonym sa...

Aww, så søt du er! :*

Vet du hva?! Jeg merket en liten økning i antall sidevisninger, så jeg var overbevist om at noen jeg kjenner hadde funnet bloggen!! Så jeg var klar til å legge den ned, hadde skrevet "hade"-innlegg og alt! hahah ;P paranoid, much?! xP

Men nå skal jeg holde den opp litt lenger, for din skyld ;) hehe

Anonym sa...

Oi, jeg glemte en ting: GOD TUR! Kos deg masse, masse, MASSE!! :D

Louise sa...

Kos deg masse på Malta :) Håper du får det supert!

Christina sa...

Jaa:) Det var han VIRKELIG =)

Christina sa...

bloggen din er kul :)

Belle sa...

God tur!

V sa...

Du er mega søt. :D Du får ha god tur siden jeg regner med du ikke får smuglet meg med? Venter på mega bra oppdateringer når du er tilbake :*

Camilla Didriksen sa...

Du må ha god tur =) Kos deg MAX!
Må innrømme jeg ble litt redd da jeg så "BLOGGEN LEGGES NÅ NED", haha!! =P
Elsker bloggen din, liker måten du skriver på også er du så søt =)

Lene sa...

Hei snuppa. Takk for at jeg er nevnt. :-P Hahaha... ;-)

Håper du har det fint.

Love you! <3

Maria sa...

oj jesus:P ..fikk nesten klump i halsen av den første setninga der.. hehe.. god tur til Malta da:)

KamillaK sa...

hoho, du er på maaaaltaaaa! og jeg er på tur sjæl! håper dere koser dere masse. det gjør jeg!

Susanne sa...

Karoline! Jeg har tagget deg på bloggen min. Ja, litt nerd, men ta en titt da veel.

Anonym sa...

Du, jeg bestemte meg for å slutte å blogge allikevel, jeg. I hvertfall for sommeren. Men jeg la deg til på msn, så nå kan vi snakke allikvel! :D Hvis jeg tør da...xP

Jeg fikk forresten språkreise brosjyren for neste sommer i posten idag! Perfekt timing eller hva?! -_- Så nå holder jeg på å leser om alt det kjekke du får gjør på Malta! Arrh, så misunnlig jeg er!! Men det så ut som et bra opplegg da, så jeg håper du storkoser deg! :D

Tone sa...

god tur :D

M sa...

fikk hjertet litt i halsen da jeg leste at bloggen skulle legges ned :o

Camilla sa...

God tur !;-D