mandag 16. juni 2008

Kamilla

6 September 2006 var dagen jeg møtte denne søte jenta første gangen.

Jeg hadde jo snakket med henne før, men ikke møtt. Vi har vel kjent hverandre 2-3 år, ble vel først kjent gjennom to forum på nettet.
På denne korte tiden, (eller lange?) så har Kamilla blitt en av mine beste venner.
Det føles som jeg har kjent henne hele livet igrunn.
Jeg vet ikke hvor jeg skal starte eller begynne igrunn, men denne jenta betyr utrolig mye for meg. Det skal hvertfall sies. Jeg er så sykt glad for at jeg ble kjent med henne. Jeg har hatt mer moro med Kamilla enn jeg har hatt med noen av de jeg har kjent hele livet.
Det skjer ALLTID noe når vi henger sammen. Ja, vi snakker ALLTID.

Det er ingen jeg heller ville hengt på 1 rad med enn Kamilla. Ser du oss på en konsert så er det trolig på 1 rad. Det er jeg temmelig sikker på..
Jeg tror jeg kunne skrevet flere lange sider om Kamilla, men prøver å korte dette ned.

Her rocker vi på GranittRock..

Finere gjeng skal du lete lenge etter. Har du opplevd en Erik & Kriss feat Kamilla & Karoline konsert? Hvis ikke er det på tide..
Kamilla er et fantastisk menneske, og blir du kjent med henne og får henne som venn er du HELDIG. Hun er omtenksom, hyggelig, søt, pen og rett og slett bare fantastisk.
Det som er så herlig med Kamilla er at når vi er uenige om noe så blir vi ikke uvenner, men nei vi blir ikke enige heller. Vi står på vårt. Sta som bare faen begge to.
En annen ting som er herlig med Kamilla er at jeg aldri tregner å forklare i det vide og brede, hun forstår hva jeg mener nærmest med en gang. Vi trenger ikke ord.
Og har jeg ikke snakket med Kamilla på en dag, så føles det som om jeg ikke har snakket med henne på noen uker. Ja, helt seriøst.
DAMN, jeg er glad i deg!
(og forresten er det Kamilla som har ordnet headeren og layoutet)

37 kommentarer:

Anonym sa...

that's way too cool.

Hanne sa...

Ja det hadde gjort seg med en ny veske:) Fin blogg du har, skal følge med her fremover:) Ha en fin dag!

Jeanette sa...

Fin layout og header :)
Kjempe fint innlegg :)

Lene sa...

Jeg digger, digger, digger Kamilla! <3 Hun er så go' og søt!

Men nå er det på tide at du dedikerer et innlegg til meg også. HAHA... ;-)

Og link meg da, snuppis. Jeg har jo linka deg! ;-D

Anonym sa...

Aww, så søtt innlegg! Jeg har det nesten likt med min bestevenninne også :D Vi er heldige! :P

Valkyrje sa...

Awh, how sweet. :)

blillie sa...

aw, jeg vil og ha ei venninde som skriver verdens søteste blogg-post :)

Belle sa...

Fin layout! :)

KamillaK sa...

tusentusentusen takk, karoline<3
" Jeg er så sykt glad for at jeg ble sammen med henne"... ehm? :D
Konserter der vi ikke står på 1 rad er ikke verdt å gå på.
Fantastisk innlegg, Karoline. Litt spesielle bildevalg, men ellers nydelig. TAKK.

Karoline sa...

Det skulle stå kjent ikke sammen. HAHAHAHAHA. Rettet på nå!

Susanne sa...

Så koselig innlegg, Kamilla er dritsøt! Og hei, Karoline, jeg linker deg jeg! :)

Vikkebekke sa...

Herlig med gode venner =D

Sara sa...

Så søtt innlegg :D

moon sa...

så søtt :)

Andrea sa...

naw, så søtt :D

Anonym sa...

Aw, så kos ^^

Agnethe sa...

fint og søtt innlegg :)

Maren sa...

jeg ble egentlig heller ikke kjent med min nåværende bestevenn før vi begynte å snakke heftig på msn :) jeg sier bare : takk messenger.

Maren sa...

jeg ble egentlig heller ikke kjent med min nåværende bestevenn før vi begynte å snakke heftig på msn :) jeg sier bare : takk messenger.

Louise sa...

Du er en god venn - det er jeg helt sikker på :) Søtt bilde av dere to!

Anonym sa...

Hehe, ja ikke sant -_-

Anonym sa...

Gratulerer med ny header!den var søt :)

Marita sa...

takk:)

ja, hun er søt, så lenge hun ikke gråter.. hehe:)

Camilla sa...

naaw, alle trenger en sånn i livet sitt^^

Anonym sa...

så søtt. :D

Overland sa...

så fin layout og header :)
Kamilla virke som ei kjempe herlig og grei jente :D

Anonym sa...

GLEDER meg til fri imorgen. Har mye jeg skulle gjort, men bare det at det er fri gir meg motivasjon til å gjøre noe! ;D hehe

Hva skal du imorgen da?

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

wii. søt header du har.

Julie sa...

ordentlig gode venner er det beste i verden=)

frokenlund sa...

Kamilla virka herrlig :D

Eg skulle ønske eg hadde en slik person , slik som du har Kamilla ! :)

ingeborg sa...

Å, så koslig skrevet :) Kamilla virker kjempesøt!

Marie sa...

Kjempesøt header ;)

Line. sa...

Ååh, så koselig skrevet :)

Ireneelise sa...

Kamilla er søt, du er søt. Herrmin og mange søte barn. Siden jeg sitter og skriver kort til Kamilla nå, kanskje jeg også er litt søt?

V sa...

Så fint skrevet. :) Dere er nå søte begge to skal jeg si dere. ;)

Ingunn sa...

kamilla er søtsøtsøt

Renate sa...

Aww, søtt :)