torsdag 29. mai 2008

Torsdag

Se jeg har fått egen video dedikert til meg. ohhh.. flott flott video.
Drømmemannen min Jared Padalecki er nemlig med. Takk til Lonnie (Cathrine) som har laget den <3

Kom opp i samfunnsfag muntlig folkens! Befolkningslære er temaet.
Gjett om jeg er glad jeg slapp matte, holdt med skriftlig der ja.. !!
Håper alle har det supert, imorgen skal jeg jobbe for Isabelle. Bare 3 timer da. Men jeg er nervøs.
Jobbe mellom 16 og 19 er jo MIDT i rushtida, og jeg vedder mye på at jeg må stå i kassa..!!
Wish me good luck. Med både det og eksamen!! <3

12 kommentarer:

Emelie sa...

Lykke til! matte er nå dritt, så bra du slapp det=)

KamillaK sa...

vil du ha kjeks?

Agnethe sa...

Greit at du liker Jared, for da kan jeg ta broren:P Lykke til med jobbingen, bare husk det blir penger ut av det! som du kan bruke opp i sommer:) <3

Hanne Helgesen sa...

Lykke til ^^

Marianne sa...

Uff, så ikke hele filmen. Ble redd jeg :| Lykke til med både jobb og eksamen da ^^,

Anonym sa...

Jensen! <3 :D Stilig msn adresse du hadde ;P Forresten, vi kan jo jobbe sammen som journalist og fotograf, OG har hver vår av brødrene! ;D Perfect, or what? ;P

Anonym sa...

Btw, du vet vel at Supernatural begynner på tvnorge igjen 8. Juni?? I'm sooo excited!!:D

Michelle sa...

Lykke til imorgen, det går nok fint skal du se. ^^ Samfunnsfag er gøy, og lett. :)

I sa...

<3 Så fin bunad du har! Og kult at du kjenner Erik og Kriss. :) De er flinke, har fengende låter og attpåtil på norsk, yeah :) Masse lykke til i morgen^^

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Lykke til!

Ingunn sa...

hah, kos deg :D

matte kan brenne, bra du slapp det

Anonym sa...

jeg elsker gutta. 1:de er kjekke, 2: følsome .3 : kjekke og ja hmm fine:)