onsdag 28. mai 2008

Onsdag


Sånn så det ut når pappaen min hentet meg med båten etter jobb idag. Nå har jeg stjålet bildet fra www.oslosurf.com men det var akkurat slik det så ut. Vakkert?? Ja.
Han hadde også kjøpt mat og dessert til meg! Også selvfølgelig cola.. og druer <3

Er inne i en stress stress stress periode. Og jeg er sliten, sliten og litt mer sliten. Venner er sykt godt å ha nå. Har merket hvem som virkelig er mine venner. Og Kamilla, du er absolutt en av dem. Du er FANTASTISK.

Ny jobb, eksamen, nedsatte karakterer, nerver før inntaket til skolen jeg vil på og slikt. Alt på en gang. Så derfor slenger jeg med noen bilder av meg selv hvor jeg smiler, så folk kan se at jeg faktisk smiler!



Frognerparken



Trondheim 2006. Oh lord. En dag i studio med Jorun var stas..

14 kommentarer:

C sa...

skjer med at du møter så mange kjendiser? ;O Og nice header med Erik! :D

Ingunn sa...

karoline lesker seg med kjendiser, hah

jeg vil og kjøre båt, det er det herligste. lukke øynene og nyte det

Ingrid sa...

Jeg kjenner meg godt igjen i stresset ditt, men husk at plutselig går det over. Du har ferie. Om ikke lenge. Blir nok godt:)

Kan ikke alltid være godt vær på skogtur, nei, men nå, nå er det virklig deilig vær i Oslo! (Hvertfall her i Drammen.) Nyt det, og tvitvi med eksamen og jobb:)

Anonym sa...

det er skikkelig skummelt det med videregående , karakterer og eksamen:/

Agnethe sa...

Så fine bilder av deg:) Heldig som har båt, har bare en liten en på hytta jeg.. Håper alt går bra med skolen og det styret der;)<3

KamillaK sa...

GROUPIE

Anonym sa...

takk..!
ganske fine bilder du og, med masse kjendiser -_-

Emelie sa...

Ja, er mye styr på skolen nå..huff...trenger sommerferie nå!! Kommer til å bli så utrolig deilig<3<3

Simen sa...

Druer og Cola er digg ;D
Vi har også hatt det stressete på skolen nå :(

Christine Tallulah sa...

oh lord, kan ikke pappan din ta med meg også neste gang? :D

CHRISTINAFRAAS sa...

herlighet, det så herlig ut på vannet nå :)

Agnethe sa...

Fine bilder. Jeg fikk lyst på en tur ut på sjøen i båt nå :)

Agnethe sa...

Fine bilder. Jeg fikk lyst på en tur ut på sjøen i båt nå :)

Marte sa...

Fine bilder:)