fredag 30. mai 2008

Fredag



Veilederen min er en time etter skjemaet, så nå sitter Karoline og venter på at det skal bli hennes tur. Men det ser ut til å bli noen år til.
Jeg trodde Samfunnsfag var lett å komme opp i jeg, men den gang ei. Sitter på biblioteket omringet av mennesker jeg ikke liker. Greit, sikkert hyggelige mennesker, men de trenger ikke snakke hele tiden om uinterresante ting.
Om jeg er sur idag? Nei, ikke så veldig. Bare litt irritabel.

Award Your Blog har forresten gitt anmeldelse til siden min, som dere ser på awarden her oppe.
Liker konseptet, og er glad for 4'eren. Flott intiativ men den bloggen.

Kan veilederen min bli ferdig snart, hvis ikke blir det veldig langt for dere å lese.
Eller skal jeg bare bryte her? Tror jeg gjør det.
Så flink jeg er til å blogge nå da. Nå fikk jeg lyst til å hoppe i fallskjerm.

Ha en flott dag da dere. Så kanskje jeg blogger senere?

13 kommentarer:

Jannekake sa...

Haha, fikk 4 jeg også. Eller 4- faktisk. Synes bloggen din var fin jeg :)

Benedicte sa...

Jeg vil også hoppe i fallskjerm! Jeg får sommerfølelse bare av å se ut jeg :P Ta deg en kikk! :D

V sa...

Kjempe bra med 4er :D Award your blog er et artig konsept

KamillaK sa...

karoline
karoline
karoline
karoline den fine
karoline
jeg ler jeg... jeg tror du også ler.
det er flott å le.
(det er medisinene mine som skriver)

Ingunn sa...

Så flink jeg er til å blogge nå da. Nå fikk jeg lyst til å hoppe i fallskjerm.

- haha

du har 23 grader jeg har 27, synd for deg :D

Ingrid sa...

Takk, du:D Tvitvi med eksamen. Og grattis med anmeldelsen. De ville anmelde min og, jeg sa det var greit, men jeg ville vite hvem de var først. Spennende å se om de svarer meg;)

Sara sa...

Fallskjerm? :O skummelt :S
Jeg blir ikke med!!

M sa...

Lykke til med eksamen :D
I'm back.

ingeborg sa...

Du får ha lykke til! :)
du skriver forresten på en veldig søt måte. og 4er er bra, selv om jeg tror du egentlig kunne fått mer :)

Marianne sa...

Hei. Du, er det greit at jeg linker til deg? Suns det var koselig at du har komentert bloggen min litt, og har etterhvert funnet ut at jeg trives med å lese det du skriver. Takket være gullfisk minne, husker jeg aldri adr. din.

Jeg linker til deg jeg, så hvis du ikke syns det er greit. Let me know :)

Louise sa...

Huff da - håper det går bra med eksamenen din :)
Gratulerer med 4'ern! Jeg har ikke signet up for det enda, men har litt lyst etter å ha hørt så mye om det!

Karoline sa...

Janne: Takk takk! bloggen din er også fiiin!
Benedicte: Klokka er 00.45 og det er 19 grader ute, sommerfeeling ja..!
Kamilla: Helt riktig, jeg ler..!
Ingunn: Nei, for det ble 27 grader her også:D
Sara: Haha, fallskjerm er moro!
Marianne: I'm linking you back..!!

Tusen takk for all lykkeønskninger.. <3!

Unknown sa...

hiiiiiiiiiiiiiiiii

you are fantastic!!!

a kiss for you, my dear friend!

god bless u dear

can we exchange our link

r u ready to do?


hiiiiiiiiiiiiiiiii

você é fantástico!

um beijo para você, meu caro amigo!

Deus te abençoe u Caro

podemos trocar os nossos link

r u disposta a fazer?