torsdag 15. mai 2008

Torsdag

Idag har Karoline vært på jobb.
Første dag på jobb faktisk. Det var moro..
Kræsjet i Thomas Giertsen, møtte på tidenes søteste kelner fra Friday's som deler kjeller med Burger King og ble skjelt ut av en fyr. Livet er herlig!
Så skikkelig fancy ut med Burger King buksa med belte, t-skjorta godt planta oppi og så må man ikke glemme den sykt fine capsen..
Håper alle aner ironi nå..?

ohh.. Savner Stine! Jeg vet jeg ser vettskremt ut her, men var igrunn ikke helt forbredt på å bli tatt bilde av når jeg kræsjet i Stine og Cathrine på Solli Plass. Savner de begge..! Ser dem jo nærmest aldri lenger.

Jeg er lykkelig nå. Tror jeg.
For jeg er ferdig med forbredelsene til samf fremføringen, så nå håper jeg at jeg får 5 (minst).
Engelsk skal også gå bra tror jeg. Gruer meg bare til at jeg kommer opp i skriftlig eksamen imorgen.
Skal på konsert med en god venninne imorgen.. Herre, som man gleder seg..! Har ikke vært med henne på sykt lenge. Så det er klart man gleder seg. Hvertfall når man får beskjed om at man står på gjestelista av en av artistene selv. DET gjør meg glad det.
Fikk denne meldingen på facebook:
Hvis du har lyst til å komme skal jeg mer enn gjerne sette deg på liste.
og de du evt vil ha med deg.
Har bare satt mitt og Veronicas navn på lista, så er fler keene så er det bare å joine..! Haha..
Er jeg ikke søt på bildet? Sur som bare f.. Men ingen vet hvorfor. Sikkert fordi jeg ikke fikk gå i tog.

11 kommentarer:

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Så søt du var som liten^^

For en melding å få på facebook da gitt.

Ingunn sa...

haha, søtt bilde ;)

burger king, åh.. hadde jeg jobba der hadd ejeg vert oppe i 100 kg innen neste mnd

Linda sa...

Tusen takk (:

Ivana sa...

Så søtt bilde av deg:)
Tusen takk for komentar!:)

Anonym sa...

Ah, glad jeg ikke jobber på Burger King, hadde nok fått meg en del kilo ekstra da:) Hvilken konsert skal du på?

Helene sa...

Tusen takk for søt kommentar :)
Kofor bestemte du deg for å jobba på Burger King? Kjekt?

Anonym sa...

burger king er DIGG

Anonym sa...

Spania er herlig. Jeg er blitt bruuun :- )

Karoline sa...

Elisabeth: Erik og Kriss konsert!:)
Helene: Godt spørsmål, de trengte nye ansatte, jeg trengte jobb!

Rebecca. sa...

gratulerer med ny jobb da! :D

Hva kom du opp i? I skriftlig eksamen? :D
Jeg selv kom opp i værste som kunne skje, ENGELSK..! :o

Ireneelise sa...

Grattis med jobb! Sikkert snasen i uniform og greier, men kjekt med penger :) Herlig med konsert, jeg digger Erik og Kriss, hadde "ansvaret for å tilfredstille dems behov" ved en festival de spilte på i Larvik i fjor. Vet det høres helt feil ut, men det som stod i papirene mine;p haha.

forresten, tusen takk for søt og støttende kommentar! du er søt som liten, og enten snakker vi tog, eller krone is. må vel være noe sånn?,p