onsdag 14. mai 2008

Onsdag



Når hadde jeg så langt hår? Det kan jeg virkelig ikke huske. Men jeg savner det for det. Virkelig..!
Idag har jeg vært på Tusenfryd. oohhh.. det var koselig det. Var som en liten unge igjen!
Skrek som bare faen på Japp Spaceshot. Hadde vært litt trist om jeg døde da, for mine siste ord hadde da vært: JEG HATER DERE (noe jeg skrek til to kamerater, de fortjente det altså).
Jeg klarte å drite meg ut på bussen.
De som vipper mellom to karakterer i de forskjellige fag skal nemlig ha presentasjon, også slår jeg slushbegeret mitt i gulvet og sier : JEG VIL HA SEKS!
Hele bussen ble stille og alle øynene var rettet mot meg.. Jeg tror de fleste tolket det som at jeg ville ha SEX, ikke Seks..
Just wish me good luck.
Gruer meg utrolig mye til fredag. To muntlige presentasjoner (som telles så sykt mye), engelsk og samfunnsfag.
+ at jeg får vite hva jeg kommer opp i eksamen. også må jeg trolig ha tysk tentamen på fredag.
har jeg lyst til å skulke? ja.
Men skal på konsert på fredag også, og det kan man ikke gå glipp av! gleder seg nemlig STORT til det..!

I feel it's right for me.. You say it's not right for you.. But.. It's right for me!
- Bethany Joy Lenz

10 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

først: den sangen det sitatet er fra er nydelig :)
og, jeg vil på tusenfryd.
slush er godt.

lykke til søta :)

Jannekake sa...

Tusenfryd er gøy! Bare dumt at jeg er veldig pysete. ^^

Anonym sa...

Ofte har man lengre hår enn man tror. Så når man ser på bilder tenker man: hææ? Eller.. iallfall jeg da. Hehe.

Anonym sa...

Lykke til med presentasjonene;)!

Ingrid sa...

Ja, ikke sant! Misunner Tusenfryd-turen din, dit vil jeg og i sommer! Og tvitvi med sex....ehm, sekserne dine! Hihihi;)

Linda sa...

Hvilken bilde da?. hihi

Lise Fredrikke sa...

Jeg og vil til Tusenfryd! Vedder på at jeg er den eneste i hele landet her som ikke har vært der.

Anonym sa...

Lykke til! Det går nok bra:)
Jeg vil også på tusenfryd, men jeg er blakkblakkblakk.

Emelie sa...

Lykke til da! Kommer til å gå fint<3

Anonym sa...

Hm, jeg har aldri vært i Tusenfryd. Har ikke vært i Norges hovedstad en gang :p haha