lørdag 17. mai 2008

17 Mai

Det snør, og jeg lurer på EN ting: Hva faen skjer med det?
Kvelden igår var ganske så fantastisk. Jeg aner ikke hvor mange stygge blikk jeg og Isabelle fikk vår vei.
Men hvem brydde seg? Er man på konsert, så tar man av. Og selvom du får micc'en, blir nevnt fra scenen og får artistene til å stoppe midt under en sang og gi deg klem og holde deg i hånda så fortjener du ikke stygge blikk. Men det får man, tro meg.
Erik & Kriss, og resten av Lørenskog sang bursdagssangen for Veronica. Det var stemning det.
Hadde en syyyyykt flott 30 konsert, men manglet en person. Tror du vet hvem du er.
Kommer bilder senere (tror jeg), i mellomtiden legger jeg ut et bilde fra Tusenfryd!
Kos dere idag, det skal jeg. Erik har skrevet med sprittusj på hele venstre hånda mi, og det går ikke av. Men det går sikkert av når jeg tar på meg bunadsskjorta..!

18 kommentarer:

Jeanette sa...

Så moro! Man skal ta av på konsert :D Sånn er det bare! :) hehe.. Du får ha en SUPER 17.Mai! :D

Anonym sa...

Da er du heldig.

Ha en fin 17. mai!

ingeborg sa...

Var nesten så det snødde her også, men var for det meste sludd.. lysnet iallefall utover dagen, og nå er det sol .. typisk ;)

håper du har hatt en fin dag :)

Aida sa...

ah, det hørtes koselig ut! (det med konserten altså) Det snødde her også, fem centimeter i dag tidlig. Ellers, lykke til med eksamen:)

Ireneelise sa...

Herlig konsert, skikkelig VIP! hehe. Og de stygge blikkene er bare fordi de småjentene er misunnelige, så care med de. Men som du sa, hva faen skjer det med at det snør på 17 mai? Nå fikk jeg enda mindre lyst å dra hjem,p

Anonym sa...

Så gøyt! :D
snø på 17.mai.. hm.. noe som ikke stemmer der :P

Michelle sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min. ^^, Du heier på Brann du også ? :) Tusen takk, jeg liker bunaden min veldig godt jeg også. :)

Torill sa...

Det var snø her i ste også :O Huff
Konstert er til for å ta av :-DD

Emelie sa...

Snødde her oxo..blæ=P

Ingrid sa...

Tusen takk:) Ja, var vi ikke heldige! Var egentlig meldt regn her hele dagen, men av en eller annen grunn kjente jeg ikke en dråpe hele dagen, og himmelen var knallblå:)

Konserten hørtes jo morsom ut, spesielt stas når man kjenner artistene! Ha en fin søndag:)

Anonym sa...

Bare og sende adressen det :- )

Anonym sa...

Snø er tøft. Men ikke på 17. Mai. Helig du som har hatt en morrsom 17. Mai ifvertfall (:

*Ida* sa...

Nå, farga det av? Haha. Stakkars bunadskjort.

Ingunn sa...

teite snø, men jeg sov så merka det ikke. gikk hjem i snø, jeg lo

ANJA//OSLO sa...

Konserter er til for at vi skal ta av. Stå på :D

V sa...

Jeg vil på tusenfryd!

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

sprittusj tegning på seg selv er såå gøy:D wii!

Men hei og hopp, håper du hadde en fin 17 mai!

Julie sa...

Det snødde her også

Care på de teitingene som sender stygge blikk, de er bare missunnelige:P