fredag 23. mai 2008

Spørsmål & Svar 2

Siden jeg fikk så mange spm (ikke misforstå, bare hyggelig det. Jeg elsker spørsmål!) så velger jeg å svare i et nytt innlegg siden det forrige trolig ville blitt sykt langt.


Louise sa...
-Hva er ditt favorittreisemål?
Spania
-Hvordan ser huset ditt ut? Nå bor jeg ikke i noe hus lenger. Men huset jeg bodde i var stort, blått og flott!
-Hva vil du studere? Journalistikk
-Hva har du i vesken din? 2 iPoder, ansiktskrem, deodorant, bind, kort, sminke, kamera, parfyme, penn, linjal, ark, lakerol, penger og paracet.

Mira sa:
Hvilken Burger King jobber du på? Nationaltheateret/Klingenberg


Elise sa...
hvilken dag liker du best? Lørdag
sommer, vinter, vår eller høst? Sommer
favoritttall? 2
tid på døgnet? 21
største ønsket akkurat nå? At jeg ikke kommer opp i matte muntlig!
katt eller hund? Hund
jordbær eller bringebær? Jordbær!

Kamilla sa...
Kan man kaste et hus? Ja, men det tar veldig lang tid. For da må du rive det, også trenger du mange søplebøtter. Så jeg anbefaler det ikke.
Du må komme deg fra punkt A til B. Du vet ikke hvordan, hva gjør du? Ringer manageren min. Og håper navnet hennes er Kamilla.
Hvorfor er kumlokk runde? Fordi de ikke er firkantede.
Sett at du skulle bodd på et fjell helt alene i tre uker. Hvorfor ville du ikke valgt å bo et annet sted? Fordi jeg trives på fjellet, kjære!
Kamilla sa...
hvorfor tror du folk vil være meg? Jeg vet at folk vil være deg, men sorry det blir bare feil. Fordi du er et fantastisk menneske, DERFOR vil folk være deg.
hva er greia med deg og elger? Du vet.. Jeg liker dem ikke. Sånn er det bare. De er litt for selvdiggere.
hvis du hadde fått 13 barn med 12 forskjellige menn, ville du kjøpt vekkerklokke til deg selv da? Nei, regner med at jeg aldri hadde fått sovet uansett.
kors eller blokk? Blokk
min blogg eller natusan-krem? Din blogg, hva var det for et dumt spm?
marihøner eller stikkontakter? Stikkkontakter, det er jo de man har bruk for?
kjenner du noen som heter glenn? hvor høy er han? Glenn 1 er rundt 175 cm, Glenn 2 er rundt 190 cm og Glenn 3 er rundt 185 cm.

Hva ville DU svart på dette fantastiske spørsmålet til Kamilla.. ?
Sett at du skulle bodd på et fjell helt alene i tre uker. Hvorfor ville du ikke valgt å bo et annet sted?

5 kommentarer:

KamillaK sa...

jeg kan svare på mitt eget spørsmål, right? har jo selvsagt løsningen... så derfor venter jeg litt så folk kan komme med sine ukreative forslag. jeg tror jeg kjenner glenn 2!

Emelie sa...

Tusen Takk! kos deg videre i helgn<3

Ireneelise sa...

2 er mitt lykketall også, hehe
Skulle jeg bodd på et fjell helt alene i 3 uker, så hadde det nok ikke vært frivillig, altså, jeg hadde ikke bodd noe annet sted fordi jeg ikke hadde noe valg, eller noe sånn,p

Anonym sa...

Jeg er også en Burger King-jobber:) Tungasletta i Trondheim:) Koselig blogg forresten:)

Anonym sa...

Ja, og det er sååå synd på meg:p Er enda vondere i dag faktisk, men jeg har jo en unnskyldning til å spise is som er avkjølende for halsen ^^,