lørdag 24. mai 2008

Karoline anbefaler..

Slenger meg på anbefalingsbølgen..!

Anbefaling 1 :
Smoothie fra Smoothie X Change. Du kan si hva du vil, lage så mange smoothier du vil, men likevel blir den ikke bedre enn den du får derfra. Har du ikke prøvd er det på tide. Du burde helst bo i Oslo da.
Finnes på Frogner (Niels Juels Gate 31), Bislett og Nydalen..!


Anbefaling 2:
Har du ikke prøvd Sunfactory ennå, så er det også på tide. Greit, det er dyrt som faen. Men du blir også MYE fortere brun og får en mye jevnere farge. Pluss at du får slappet ordentlig av, og unner deg selv luksus og velvære. Finnes på Bislett og i Nydalen.

Anbefaling 3:
Sesong 5 av One Tree Hill sees. Du har virkelig ikke noe valg.

48 kommentarer:

Signe sa...

One tree hill sesong 5 er sinnsykt bra!:)

Jeanita Helen sa...

Likte anbefaling nr 1 best;) Får prøve det neste gang jeg besøker Oslo;)

Hege Flåt sa...

Ååå, fikk lyst til å prøve den smoothien! Men tror ikke de har den her jeg bor:(

Tonje sa...

Hvor langt har du kommet i sesong 5?:O
Sunfactory<3

Karoline sa...

Jeg er ferdig med sesong 5.. ! Og angrer MYE på at jeg ikke klarte å vente til de siste episodene ble sendt i Norge.. !!

Helene sa...

Takker ;) Tenkte kanskje det var litt drøyt, but who cares?! Ein blogg er ein blogg.

Nina sa...

KitchLitch er favorittsmoothien min<3
Sunfactory er digg!

Steike, det er farlig å gå på BI i Nydalen:P Hehe

Uansett, er det 17episoder av OTH ses.5? Jeg digger Jamie! :)

Benedicte sa...

Jeg har prøvd 2/3 ;P Får dra på Smoothie X Change snart. Så koselig at du vil være med! Fin blogg:)

Karin sa...

1. Jaa, Smoothie X Change er fantastisk.
2. Kjører forbi med trikken hver dag, men har aldri prøvd. Er det virkelig så bra? Og hvor dyrt er det?
3. Synes egentlig sesong 5 har vært ganske dårlig, jeg. Men gøy likevel.

R a g n h i l d sa...

Jeg får ta meg en tur til Oslo ser jeg :-)

Anonym sa...

Takk for tipsene!:D

Unknown sa...

no sentences or no words i get to write after i saw your blog , nice blog , i suppose are you very busy with your work ,these lines is saying by your work , nice work you have done.

keep it up in forward direction

god bless you
take care
have a good day
sweet dreams
god bless you

Unknown sa...

no sentences or no words i get to write after i saw your blog , nice blog , i suppose are you very busy with your work ,these lines is saying by your work , nice work you have done.

keep it up in forward direction

god bless you
take care
have a good day
sweet dreams
god bless you

Julie sa...

Jeg har lest om SmoothieXChange. Søren at jeg ikke prøvde den i gårm, da jeg først var i Oslo.. gikk jo forbi bislet to ganger

KamillaK sa...

hat meg, men jeg ble ikke så imponert av smoothie x change. hehe.
sunfactory er vel det beste solariumssenteret jeg har vært på, men etter våres solopplevelser tror jeg kanskje jeg bør forholde meg blek...
og oth sesong 5 er digg. (til tross for at peyton er med. bitch!)

Ida sa...

OJ:D Eg reise med EF til St.Julians den 25 juni! Duda?:D

I sa...

Tusen takk for en koselig kommentar <3 Har clips i håret, hehe. Pen selv du :) Og fin blogg du har :D <3 Hvor mye koster det typ å ta sol på Sunfactory? F.eks. i ti min. :o)

Pinton sa...

Sunfactory funker kjempe bra, men er så jævlig DYRT!!

Anonym sa...

Æsj, jeg tror ikke de har de to første anbefalingene dine i Stavanger? :/ Men jeg følger med på OTH da ;D

Karoline sa...

Karin og Ida Bethina: 6 kr/min . Du kan kjøpe solpass og få ekstra tid da..!:)
Og ja, Karin. Det ER verdt det!! <3
Ida: St. Paul's Bay..
Ida/Miss Clumpsy : Tror ikke du finner noen av de første anbefalingene i Stavanger nei:/ Men BRA du følger med på OTH! <3

Hillan-Pillan sa...

helt enig ang 3! nr 2 må jeg prøve ut, smoothie er livsviktig.

Anonym sa...

smoothie er dritgodt !

V sa...

Må neste ut smoothien neste gang jeg er i Oslo :D

Lise Fredrikke sa...

uuh, ble litt gira på den smothie-tingen nå ;)

Bare Hanne sa...

Jeg vil ha smoooothie nåå! :( Men det er litt langt til oslo herfra, iallefall for en smoothie!

Sol, har jeg gitt opp! Redd for huden :/ Så mine vinterbleike bein er glade for det fine været vi har hatt i mai :D

Ingrid sa...

Tusen takk du:) Hihi, det er egentlig et kostyme, og ikke noe jeg vandrer rundt i til vanlig...

Skal prøve den msoothien i sommer;)

Christine sa...

Tuusen takk<3
ELSKer One Three Hill! Bra anbefalinger du kom med søta^^,

ingeborg sa...

de to første der får jeg nok ikke prøvd med mindre jeg drar meg til oslo, men one tree hill er bra :) syns derimot at serien har tapt seg litt, så jeg ville heller anbefalt noen av de første sesongene :)

Elma sa...

Enige med annbefaling nr3!
Tror du det kommer sesong 6 og?
Bra blogg btw :D

Sara sa...

-Skal prøve smoothien når jeg reiser til Oslo :)
-Sol tar jeg ikke, da får jeg sikkert kreft.
- One Tree Hill burde jeg vel begynne å se på!

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Hvor på frogner finnes den smothien?:D hvilken butikk altså:) elsker smoothie:D

Sol liker jeg ikke.. det er så unaturlig...

Silje Helene sa...

Megasun er også elsk :D
Funker fett, også har de musikk ^^

Ukjent sa...

takk for koselig kommentar:)

når fikk jeg lyst på smoothie. hvor på bislett selger de?;)

christine landre sa...

aldri sett oth jeg ;o burde jeg skamme meg ?

Silje Helene sa...

Christine Landre:
Ja, det burde du ;oo
OTH er en utrolig bra serie!

silje sa...

sesong 5 av One Tree Hill er dritbra:)

Hanne Helgesen sa...

Smoothie hørtes godt ut ^^
Linke blogger? : D

ANJA//OSLO sa...

Jeg er så enig med det du sier om sesongen fem. Ah, tenk at vi må vente på sesong 6 nå. Jeg klarer ikke vente!

Anonym sa...

Smoooothie <33

Louise sa...

Har ikke gjort noen av sakene du anbefalte! Får kose meg litt ekstra når jeg kommer hjem med alt dette:D

Kristina sa...

Får ikke gjort noe av det jeg heller! ;o
- Bortsett fra å se sesong 5 av OTH, men bør vel nesten se sesong 1,2,3 og 4 først :}

Line. sa...

Herlig :D

Ingunn sa...

drikkesaken må prøves :D solarium er så kjedelig. uff.. jeg ligger og hyperventilerer inni der

Agnethe sa...

har prøvd 1 av 3:) skal følge opp på de to andre anbefalingene dine også;)<3

Mira sa...

Skal prøve den drikken. Det beste stedet å ta sol måååå være i Sandvika i P3 :)

Anonym sa...

Jeg har nesten aldri sett One Tree Hill :p

Karoline sa...

Elma: Jeg vet ikke, men det må jo det? Kan ikke avslutte hele OTH med sitaten til Lucas..
blomsterplukker, vinterbarn: Er en egen smoothiebar som heter Smoothie X Change..
Sunniva: Thereses gate 28
Hanne: Oh yeah, I'm linking you baby! <3

Tusen takk for alle kommentarer søtnoser..!! Og til dere som enda ikke har sett OTH.. Det er på tide!! <3

Anonym sa...

Sunfactory så spennende ut