onsdag 21. mai 2008

Spørsmål og svar

Jeg følte eksamen gikk bra, hvertfall greit.
Selvom dagen startet med magekramper. Så jeg feirer med å blogge. Haha!
(bare unnskyldning for at jeg elsker at folk stiller meg spørsmål)
Starter å svare nå, også håper jeg flere folk har spørsmål.. ohhh..!

Eline sa...
- Viss du skulle ha vert i USA eit heilt år , kor ville du ha vert hen ?
Everybody wants too Hollywood. Neida, Louisana kanskje? Jeg tror jeg ville sjekket ut store deler av USA jeg..
Kamilla sa...

hvor kul er du? Det vet du svaret på. Jeg er så kul som man får blitt.
ELGen er norges nasjonaldyr. er du stolt? NEI.
imsdal eller bonaqua? Bonaqua
lakris eller sjokolade? Lakris
veps eller bie? ingen av delene.
erik eller kriss? jeg vet ikke. det varierer. men er like glad i dem begge, men siden det er kriss som har lovet oss flest ting han ikke har holdt så kan jeg kanskje si Erik akkurat nå? Nei, klarer ikke velge.
henke eller eirik? denne var lettere. Henke. LETT!
blomster eller trær? blomster ..

yndlingssmak på is? det er så mange..
hvor mye tror du vi kommer til å bruke på mobilen i sommer når du er på malta og jeg på gran canaria? det tør jeg nesten ikke tenke på.. mye!!

leser du mye bøker? nei..
hva er din drømmesituasjon når du er 34 år? rik journalist, med to barn og en vakker mann. Bosatt et vakkert sted, og er lykkelig.

Michelle sa...
Hvor jobber du? Burger King

Susanne sa...

hva elsker du å gjøre? henge på 1 rad med Kamilla..!
er du slapp eller sprek? litt blanding..
liker du meg? jeg DIGGER deg!

Kamilla sa...
når du vanner en blomst, innser du at du utsetter planten for drikkepress? ikke før nå..
hva skjer når vampyrdamer får mensen? det vet jeg ikke. de blir glad? de drikker kanskje sitt eget blod?
kan man stole på statistikken som sier at 83 % av alle statistikker er oppdiktet? ja.
om det ble jordskjelv på Mars, hva skulle det da kalles? Bow Chicka Wow Wow
om det nå er slik at spøkelser kan gå gjennom alt - vegger og dører - hvorfor faller de da ikke gjennom gulvet? det vet jeg ikke, veldig godt spørsmål. de kan kanskje fly også?
Elise sa...
er du typen som klatrer i trær? DET er jeg!
bytter du sengetøy selv? ja!
hvilken farge har du på veggen? lyseblå (hos pappa), hvit (hos mamma)
hva har du på nattbordet? parfyme, solbriller, en hilsen fra erik, iPod og mobil.
hvor ville du dratt om du fikk besøke fem land? USA, Sør-Afrika, Spania, Den dominikanske Republikk og Frankrike.
hva er din beste side? Jeg er veldig ærlig. Kanskje litt for ærlig..

Fortsett å still spørsmål cutiepies.. <3>

11 kommentarer:

Jeanette sa...

Så bra at du synes eksamenen din gikk bra :D

V sa...

Hahaha. Flotte spørsmål fra Kamilla ^^

Louise sa...

Bra at du følte eksamen gikk bra :)
Flere spørsmål:
-Hva er ditt favorittreisemål?
-Hvordan ser huset ditt ut?
-Hva vil du studere?
-Hva har du i vesken din?

Mira sa...

Du... Hvilken Burger King jobber du på?

Jeanita Helen sa...

Flott at eksamen gikk så bra da:D

KamillaK sa...

jeg kan stille flere jeg også regner jeg med...

Kan man kaste et hus?

Du må komme deg fra punkt A til B. Du vet ikke hvordan, hva gjør du?

Hvorfor er kumlokk runde?

Sett at du skulle bodd på et fjell helt alene i tre uker. Hvorfor ville du ikke valgt å bo et annet sted?

KamillaK sa...

lurer på et par ting til forresten...

hvorfor tror du folk vil være meg?
hva er greia med deg og elger?
hvis du hadde fått 13 barn med 12 forskjellige menn, ville du kjøpt vekkerklokke til deg selv da?
kors eller blokk?
min blogg eller natusan-krem?
marihøner eller stikkontakter?
kjenner du noen som heter glenn? hvor høy er han?

Anja sa...

Gratulerer med at eksamenen din gikk fint da :)

Ireneelise sa...

haha, kamilla er ram på spm!

jeg vil mere;
hvilken dag liker du best?
sommer, vinter, vår eller høst?
favoritt tall?
tid på døgnet?
største ønsket akkurat nå?
katt eller hund?
jordbær eller bringebær?

ingeborg sa...

Spørsmål og svar er gøy :)

KamillaK sa...

svar da!