tirsdag 20. mai 2008

Did I Ever Tell You

I'm glad I got to know you.
I don't wanna change you, cause I'm proud of who you are.
And should you ever question, the pain we're going through..

What I need to mention is that life just isn't living without you..

Did I ever tell you.. I love you that way?

Siden jeg har eksamen i Matte imorgen (ønsk meg lykke til, jeg trenger det nemlig!) og så skal jeg på jobb etter det, så blir det trolig ikke blogging før torsdag /fredag.
Så i mellomtiden kan dere stille meg spørsmål. Jepp, ny spørsmålsrunde.

Spør om hva du vil!

10 kommentarer:

Emelie sa...

Lykke til!<3

frokenlund sa...

Masse lykke til ! :)

- Viss du skulle ha vert i USA eit heilt år , kor ville du ha vert hen ?

KamillaK sa...

du vet jeg elsker å spørre deg om spørsmål.

hvor kul er du?

ELGen er norges nasjonaldyr. er du stolt?

imsdal eller bonaqua?
lakris eller sjokolade?
veps eller bie?
erik eller kriss?
henke eller eirik?
blomster eller trær?

yndlingssmak på is?
hvor mye tror du vi kommer til å bruke på mobilen i sommer når du er på malta og jeg på gran canaria?

leser du mye bøker?
hva er din drømmesituasjon når du er 34 år?

KamillaK sa...

jeg lurte ikke på SÅÅÅÅ mye da. bare litt.

Michelle sa...

Håper at det gikk fint på eksamen i dag. :)

Hvor jobber du?

Emelie sa...

Tusen hjertelig!<3 Søt du er=)

Susanne sa...

hva elsker du å gjøre?
er du slapp eller sprek?
liker du meg?

Anonym sa...

Lykke til!

KamillaK sa...

når du vanner en blomst, innser du at du utsetter planten for drikkepress?

hva skjer når vampyrdamer får mensen?

kan man stole på statistikken som sier at 83 % av alle statistikker er oppdiktet?

om det ble jordskjelv på Mars, hva skulle det da kalles?

om det nå er slik at spøkelser kan gå gjennom alt - vegger og dører - hvorfor faller de da ikke gjennom gulvet?

Ireneelise sa...

Syngingen gikk ganske så bra faktisk :D Du må ha masse masse lykke til på eksamen i morgen, skal krysse fingre og tær for deg!


er du typen som klatrer i trær?
bytter du sengetøy selv?
hvilken farge har du på veggen?
hva har du på nattbordet?
hvor ville du dratt om du fikk besøke fem land?
hva er din beste side?