tirsdag 27. mai 2008

Skolelei

Jeg hadde satt meg som mål og være på skolen alle de siste dagene nå den siste måneden. Men klarte jeg det? Nei.
Fikk magekramper og orket ikke 4 timer med matte. Men jeg er ikke gravid, som en på nettby spurte om. Man skulle nesten trodd det, når man ser hvor kvalm jeg er på morgningene, men nei. Jeg er ikke gravid.
Også skal jeg straks på jobb. Gruer meg, for jeg har sykt vondt i magen. Men skal nok overleve.

Ikke lenge til sommerferie nå. Og jeg gleder meg maks til Malta..!!

Disse jentene...


befinner seg om 29 dager seg trolig her...

23 kommentarer:

Ane sa...

kan hende du er gravid med gud.. det har skjedd før :)

KamillaK sa...

du er ikke gravid, du har bare snakket litt for mye med meg i det siste. det kan skape disse bivirkningene:
magekrampe på grunn av ekstrem kvalme og ekstrem latter
pervers tankegang
syk humor

Michelle sa...

Ja, det var ekstremt hyggelig. :)

Skal dere til Malta på språkreise? Det vurderte jeg og en venninne, men droppet det i siste liten.. Angrer litt. ;/

victoria sa...

heldiggris!!

ingeborg sa...

Jeg har alltid hatt lyst til å dra til malta, du får kose deg masse! :)

MagnusQtie sa...

Jeg har skolefri nå. Og jeg er faktisk ikke glad, streiken ødelegger mye.

frokenlund sa...

Eg og er skulelei ! Og eg har lyst til Malta!

Marianne sa...

Hjomfru fødsel. *holde en knapp på*

Ingunn sa...

jeg vil og til syden, jeg må. *sutre*

www.kristinakh.com sa...

håper du blir frisk snart :)

Line. sa...

Hater å ha magetrøbbel :/ slitt med det i snart 2 år . Har også blitt spurt om jeg har vært gravid et par ganger :p

Hanne Helgesen sa...

Aww, det så herlig ut :3

Marthe Sofie sa...

WÆ, jeg vil også til.. varme strøk!

Agnethe sa...

Jeg og vil til syden :) Du er heldig!

Anonym sa...

Karoline! Du må ikke holde på å friste meg sånn! Jeg er enda både skuffet og lei siden jeg ikke fikk lov å dra :/
Men du får kose deg for meg du da ;P

Kristine sa...

heldigriser, jeg vil også til malta!

Karin sa...

Kjipt med kvalmen. Men Malta ser DIGG ut :)

Panda sa...

aww så heldig du er ^^
Kos deg på Malta^^

Anonym sa...

Jeg vil også på ferie:)

Aida sa...

Jeg vil også til Malta!!!

Rain sa...

Erik og Kriss er digge! Ferdig med den saken;D
Er umulig å ikke skulke skolen noen ganger:) hihi
dumt med magetrøbbel :/

Agnethe sa...

Liker ikke at du har så mye magekramper altså.. :/ Hvor er den nye jobben din forresten?

Torill sa...

Ah, jeg vil også til malta så herligt ut akkurat nå ;-D