tirsdag 13. mai 2008

Happyface!


Jeg er så glad, så derfor måtte jeg ta et bilde og forevige øyeblikket. Vet ikke hvorfor.
Og bildet ble absolutt ikke bra, men la det ut for det. Uten sminke, med stor jakke og håret nesten i en grorudpalme.. ohh, jeg er jo fra grorud. Så.. why not?
Vet ikke hvorfor jeg er glad, bare kjenner at jeg er sykt glad akkurat .
Tror ikke det er en gladhet som varer lenge, er nok sur imorgen tidlig igjen men akkurat nå er jeg bare happy.
Noen som har opplevd det før?
Og få et gladhetskick.. Haha..
Kanskje fordi mamma kom med en mövenpick-is boks til meg isted? Hvem vet?
Eller kanskje fordi jeg så nyeste episode av One Tree Hill og Frustrerte Fruer isted?
Unner alle hvertfall å være happy.. Så ha en glad tirsdags kveld!
Imorgen skal jeg på Tusenfryd. Gleder meg!

4 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Om det lå en movenpick-is boks til meg, ville jeg også vært happy:):p

KamillaK sa...

trøstespiser mövenpickis nå jeg, det er godt.

Emelie sa...

Tusenfryd! så gøy!!

ingeborg sa...

Herlig at du er så glad! :D