onsdag 7. mai 2008

Onsdag

Hva burde jeg gjort nå?
Pugget til Nami prøve..
Og hva burde jeg gjort nå?
Pugget til tysk tentamen.

Nami går nok greit (håper jeg), mens tysk tentamen.. Ja, den går rett vest. Nå skal jeg ikke ha tysk de neste 3 årene da, men likevel. Det kommer på karakterkortet. Men siden jeg ikke har fått varselsbrev, så har jeg vel sikra meg 4'eren.

Jeg har blitt brun idag, og rød. Men det var en annen sak. Sluttet 11.45, så da stakk jeg rett til Viktoria som var "syk" idag, og vi lå på terassen hennes, drakk smoothie og ble bruuune!! Sånn helt seriøst.
Rød ble jeg ikke før etter jeg hadde badet i Oslofjorden, for så å sole meg igjen så jeg skulle bli tørr.
For når jeg dro ut med båten idag, så visste jeg ikke at jeg hadde tenkt å bade.
"Hopper han, hopper jeg" sa jeg til pappa. Veldig smart. Han gutten som jeg var sikker på ikke skulle hoppe uti, han gjorde det. Og da kunne jo ikke jeg være dårligere!
Hunden på bildet er forresten Viktoria sin. Hun har to! ohh.. jeg vil ha en liten hund.. ! <3

Æ kan bak! Men æ tror itt noen vil smak.. Joda, kaken ble veeeeeeeldig god faktisk. Synes hvertfall jeg..
Noen som vil ha? <3>

4 kommentarer:

Christine R sa...

Haha, du er ihvertfall en som kommenterte på innlegget, og det er ganske stort det :P Fin blogg du hadde og <3

Anonym sa...

Den så skikkelig god ut!
Og søt hund:)

Valkyrje sa...

Kan eg få kaaakeee?

Renate sa...

Jeg sier aldri nei til kake:D