mandag 5. mai 2008

En dag tilbake..

50 dager til Malta..

Har lagt merke til at det har skjedd en del ulykker i det siste, hvor mange unge har mistet livet.
Jeg har selv aldri mistet en person som stod meg nær i ung alder. Har jo selvfølgelig mistet besteforeldre og slikt, men ingen av mine nærmeste venner har mistet livet.
Men jeg tror det går inn på mennesker uansett. Om det er noen som stod noen du står nært som mistet livet, eller om du bare ser det på nyhetene. Det går inn på deg uansett.
Jeg kondolerer til alle som har mistet noen som stod dem nær, jeg føler med dere alle.

Er så utrolig trist når noen mister livet i ung alder, uansett årsak. Er jo selvfølgelig trist uansett når noen dør i hvilken som helst alder, men tror dere forstår hva jeg mener..

Hørte nettopp på Nik & Jay med sangen En dag tilbage. Og den fikk meg til å tenke.
Hvis du fikk vite at du hadde en dag tilbake å leve .. Hva ville du så gjøre?

Jeg vil si til mine brødre at jeg er stolt av dem.
Jeg vil si til min mor og far at jeg elsker dem
Fortelle mine venner at jeg tror på at vår kjærlighet er større enn man kan sette ord på.

En dag tilbage, lev mens du gør det. Elsk mens du tør det!

17 kommentarer:

Hilde sa...

Jepp! Heier VELDIG på Brucas jeg også ;D Men tror egentlig de er veldig ferdig, og at det blir Leyton til slutt.. :/

Du er heldig som skal til Malta!! Sukk :)

6kr per min. for å sole seg? :o
Her koster det 12kr per 6 minutt ;)

KarolineNatalia :] sa...

Det er utrolig trist når mennesker dør, spesielt når de er unge og dør av noe som egentlig kunne vært unngått. Da blir ting så meningsløse tenker jeg, hva er poenget?

Gled deg til Malta, det er herlig!!

Louise sa...

Huff, fikk tårer i øynene av dette innlegget. Det er utrolig trist når mennesker dør, spesielt som Karoline Natalia sa - når de egentlig dør av noe som kunne vært unngått! Kondolerer til dem som har mistet noen!

Jeanita Helen sa...

Kjempe bra blogg, og kanskje spesielt dette innlegge!.. Jeg blir med på å kondolere til alle dem som har mistet noen!

Mira sa...

Bra innlegg Karoline!

Det er så trist når noen dør. Selv har jeg mistet et par venner i ulykker og det er forferdelig å få høre.

Jeg ville sagt til vennene mine OH familien min at jeg elsket dem. At jeg kommer til å passe på dem når jeg er oppe. At livet har en mening og hvis meningen er at man skal gå bort, så må det bli sånn og man skal aldri klandre noen for det.

Huff, jeg blir så trist.

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Du tenker på de tre ungdommene?

Det er forferdelig. Kjente dem aldri, men har mange venner som gjorde det.. Og det er så trist når man ser på facebook profilen deres, og ser hva de har gjorde de siste dagene deres.

Unknown sa...

Uendelig trist. Jeg mistet en av mine beste venninner for 4 år siden. Helt forferdelig.. For litt vondt av alt sån. bilulykken i oslo nylig, og han som tok livet av seg på cella spesielt.

For å være helt ærlig, aner jeg ikke hva jeg ville gjort. Hadde nok frika ut.

elisabeth aarøe sa...

såg du kommenterte bloggen min, i lure bare på ka du meinte me blæ?:P

Caroline Ulricke sa...

Tror det er kulere å dra til Malta enn å spise grillmat, dessuten har jeg ikke fått grilla enda i år, hvor suckish ekke det? hoh, ble sulten sjæl :)

ingeborg sa...

Det er helt forferdelig når folk dør, spesielt unge mennesker.

Hadde jeg visst jeg hadde bare hatt igjen en dag å leve, ville jeg vært med de beste venna mine og mimra om alt vi hadde gjort sammen, og fortalt dem hvor glad jeg var i hver og en av dem så de skulle fått vite det.

Salatbolla sa...

Uff ja.. ikke tenk for mye på det, its only brining you down... men...

Takk for hilsen i bloggen min!
Kul blogg du har med mange kule bilder!! =)

hilsen siri malene

Sara sa...

Det er så forferdelig når folk man er glad i (og ukjente folk og da) dør :(

Hadde jeg kun hatt en dag igjen å leve ville jeg takket alle som betyr noe for meg og gjort ting jeg hadde hatt lyst til sammen med de jeg er glad i!

Ingunn sa...

blir så lei meg v å lese om unge som dør =/ neste gang kan det være mine venner, det er skremmende

R a g n h i l d sa...

Utrolig pent skrevet..:-) Du fortjener virkelig bolle, du!

KamillaK sa...

du vil ha meg til å gråte? igjen?
jeg gleder meg til isdate.

hanna sa...

ulykker er forferdelig triste :/ uansett om de rammer unge eller gamle i grunn.

Karoline sa...

Dere er så søte! Fortell de dere er glad i hvor mye de betyr for dere i ny og ne..! <3

Larenta: Jess, 6 kr pr min.. men bare på luksusstedet sunfactory..

Blomsterplukker, vinterbarn: Tenker på alle de ulykkene som har vært i det siste, men ja også den på Bygdøy!

Ragnhild: Tusen takk!! <3 Bolle hadde vært godt..!

Kamilla: Kjære deg, jeg vil absolutt ikke få deg til å gråte. Er det noe jeg ikke vil så er det det. Og det tror jeg du vet<3 Følte bare at dette innlegget var viktig for meg å komme med.. <3