mandag 12. mai 2008

Ting jeg savner

Jeg synes det er litt trist,
for vi var en gang bestevenner.
Men du er blitt til en jeg egentlig ikke kjenner lenger.
Det er noe som ikke stemmer..
Visse ting jeg aldri glemmer, spesielle sammenhenger..
Minner koster ingen penger.

Føler jeg er inne i en savneperiode. Spesielt savner jeg en venninne som jeg hang sammen med 24/7 fra vi var små. Hun kom inn i feil miljø, og forandret seg helt som person. Selvom hun var en måned eldre enn meg, har hun alltid igrunn vært som en "lillesøster" for meg, og det mente også hennes foreldre. Så jeg føler jeg ikke lykkes helt i å passe ordentlig på henne.

Ting jeg også savner:
#Barneskolen
#SFO
#Spania
#Å rocke 1 rad på en Erik & Kriss konsert med Kamilla.
#Venner jeg ikke ser så ofte lenger.
#Farmor
#Morfar
#Langt hår
#Sommerferie


oohhh.. et år siden bilde ble tatt. et år og en dag faktisk. alle matcher og alle leker sure. Vi er kule.. ingen tvil..
(håper det var greit jeg la ut bildet, Kamilla)





14 kommentarer:

KamillaK sa...

selvsagt er det greit at du la ut bilde. jeg savner å ta av på 1 rad med deg. og å være backstage if you know what i mean...

Hege Flåt sa...

Takk for kommentar på bloggen min:D

Så trist det med bestevenninna di.. :(
Jeg hadde også en besteveninne som forandret seg veldig etter hun begynnte på vidergående. Vi hadde en krangel, og etter det har vi vært uvenner. Nå er hun som en helt annen person, hun er for eksempel veldig frekk mot andre som ikke har gjort henne noe.

KarolineNatalia :] sa...

Jeg savner sommerferie, og den tiden hvor karakterer og skolepresatsjoner betydde lite :p

Ingunn sa...

savner og barneskolen og bestevenninna mi fra barneskolen som jeg alltid hang med =/

shiiit, gangstere

Renate sa...

Jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du sier angående bestevenninne, jeg har opplevd akkurat det samme å det gjør utrolig vondt!

Torill sa...

Den sangen med erik og kriss er så bra, men også ganske trist på en måte :/ Får deg til å tenke tilbake på de gamle vennene og minnene.. Jaja, sånn er nå livet :)

V sa...

Haha morsomt bilde da. SÅ blide!

Ireneelise sa...

Livet var så mye enklere da vi var små :)

Anonym sa...

Så fint bilde :D

Mira sa...

Åh, håper det ordner seg etterhvert for deg, søta :) Fikk skikkelig vondt nå.

Christine sa...

Hei! Så fin blogg du har:)
Jeg skal legge ut bilde av skinnveska så fort jeg kommer meg hjem og får langt inn bilde av den:)
Bergen er jo bare en såå fin by! Ble en vellykka pinsehelg der?^^,

KamillaK sa...

haha jeg tenkte ikke over at du hadde laget en "jeg-savner" post. jævlig bra at jeg måtte herme.

Louise sa...

Huff, jeg vet hvordan det er å miste en venninne på den måten. Heldigvis har vi fått mange nye siden den gang, eller hva? :)

Janne sa...

uff, :/ Sånt er trist.
Men erik og kriss er bra og bloggen din og :D