fredag 30. mai 2008

Hold kjeft, det er eksamen..

Etter at jeg lette leiligheten rundt etter et kamera, og endelig fant det. Så fant jeg ut at jeg også måtte lete etter en butikk som var åpen, og pappa fant en. Så han dro og kjøpte batteri til meg og han.
SÅ viktig var det faktisk ikke. Hadde ikke bruk for kameraet akkurat nå, men siden han først hadde kjøpt batteri så hadde jeg photoshoot med meg selv. Og mange av bildene egner seg ikke til å legges ut her.
De jeg legger ut er ikke redigert,
just so you know. Så dere er advart!

Jeg fortalte Kamilla om bildene, og hun spurte om jeg ikke kunne ta et av oss sammen som var fint. Kan ikke si det ble fint, men bedre enn de fleste bildene vi har sammen. Ser dere hvor mye jeg beundrer jenta? Håper det. Stakkars, pilen kom i ansiktet henns. sorry, hon!


Dagens outfit var kjeeeeedelig.
Men jeg er inni eksamensperiode vet dere.. Derfor jeg hører på Karpes sang, Eksamen nå. Jeg liker Karpe igjen forresten, likte dem før de ble kjent, men ikke når de var kjent. Og nå som de ikke er så kjent lenger, ja da liker jeg dem. Men nå sporer jeg veldig av.
Toppen er fra Outlet. (Storgata)
Fikk den for 50 kr fordi det var meg. Jepp, det var det selgeren sa.
Buksa er fra H&M ..
Og jakka er fra Ichi.

41 kommentarer:

Torill sa...

Jeg likte også karpe for de ble kjent, så likte jeg de ikke så godt når de ble kjent ;-p hehe

Vikkebekke sa...

Hehe, så søte bilder du har her på bloggen din :)

Kristina N sa...

Karpe = (Y)

Ida sa...

Aha:) Vi får ikkje vite om vi kjem oppi eksamen før på onsdag/torsdag/fredag! Grua meg..

Malta blir hæærlig! Du må kose deg masse på St.Pauls Bay :D
Reise du med EF?

victoria sa...

Du kjøyrar stil uansett du!

I sa...

Tusen takk <3 Aldri for sent å skaffe seg et, så lenge du ikke er allergisk da, men finnes jo dyr for alle <3 :) Lykke til med puggingen, du er flink :D

Anonym sa...

Har vel egentlig ikke hørt så masse på Karpe, men jeg hører ikke så veldig mye på sånn rap heller .p

Iris sa...

Takk for den søte kommentaren:]
Ha en fin helg;D

Irenus sa...

Hva er det du er kommet opp i egentlig?:)

Christine sa...

Ah, migrene ække noe morro:/
Skal du til Malta?! Der var jeg forrige sommer med en vennegjeng, utrolig bra der!^^,

Alvilde sa...

takk for komentaren :) Likte den rosa toppen :)

Anonym sa...

wæææ,du og kamilla ligna :o tvillinger?

Salatbolla sa...

eksamensklær er digg! ;) og et must! kan ikke sitte i stramme bukser da..
god lesing!

Susanne sa...

Jeg har ikke fått vite enda om jeg kommer opp i muntlig :O Hehe, jeg gruer meg skikkelig!
Søte bilder du har på bloggen din,da:)

Anonym sa...

eksamen klær er herlig :D dafft

Karoline sa...

Ida: Jess, reiser med EF;)
Irenus: Samfunnsfag, Befolkningslære.
Christine: Jess, St. Paul's Bay
Anonym: Nope, det er vi ikke. Kamilla er jo ganske mye penere enn meg, så tror ikke hun vil like den kommentaren. Haha.

Anonym sa...

Takk for svar :- ) Å takk for at du synes bloggen min er fin.

KamillaK sa...

din forbanna idiot, Karoline. hva faen er det for slags kommentar " Kamilla er jo ganske mye penere enn meg, så tror ikke hun vil like den kommentaren." Dust.but i love you, baby. det bildet ble faktisk finere enn alle vi har sammen. aner jeg at selgeren av toppen var vokalisten i Mento? hoho. GROUPIE!!!

SUNNIVA sa...

Uff, eksamen. har det på mandag=(
svar: ja, de er kjempefine!
That's fashion"

Ingunn sa...

takler ikke folk som misbruker fotoshop for å redigere trynet/kroppen sin. *klikk* kamila er sweet :)

Christine Tallulah sa...

jeg føler vi bør møtes hos Kamilla en dag søta :)

V sa...

Jeg hørte faktisk masse på Karpe før det ble en stor hype. Etter det ga jeg opp norsk rap. :)

Camilla Didriksen sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min! ^^
Kjempe fin blogg du hadde btw! :D

KamillaK sa...

skal jeg starte å svare folk her? ingunn, du er fantastisk!<3
og christine og karoline; dere er så velkomne at det skulle ikke vært mulig.

Karoline, du er fantastisk, herlig, søt, pen, strålende, morsom, omtenksom, genial, flott, heit og wonderful crazy!

Marianne sa...

Det er virkelig eksamens øutfit, sånn det skal være : D

Camilla Didriksen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elma sa...

Off examen :(
Kom ikke opp i skriftlig jeg =)
Btw, takk for kommentaren på bloggen :D

Anonym sa...

Takker for kommentar! :)
Jeg tror ikke jeg har hørt på Karpe i det hele tatt jeg, hihi :)
Forresten, fin blogg!

Emelie sa...

Tusen Takk! kos at du likte den:D Nice outfit<3

Anonym sa...

eksamen er kjeeeedelig:((

Sarah sa...

Hold kjeft, det er eksamen..er ikke det fra en sang? Hmm..!

Sarah sa...

Oj, glem den kommentaren, skjønte det nå. Ting tar litt tid!

Linn sa...

blææh:p eksamen er dritt!
da er alt lov å gå i! har ikke turt å posta no bilde av meg i eksamens klær enda:p

Anonym sa...

Takk! :)
Casual er ofte kjedelig da. Så det skal du ikke tenke på! ;)

Anonym sa...

Emelie - var det en "nice outfit" så heter jeg Moses og kan dele havet i to.

;)

KamillaK sa...

kult at Moses har kommentert her! jeg som trodde han var en historisk person fra Bibelen.

Christine R sa...

4'er i matte ja. Det er ikke værst :D

Anonym sa...

fuck moses. du er så søt:)

Anonym sa...

LYKKE, LYKKE til på eksamen i morgen!! ;D

ingeborg sa...

jeg også var veldig glad i karpe, sånn før de ble ordentlig kjent med "piano" osv, men likte dem en studn da også. digger ennå de sangene jeg digget av dem da, for de vekker så gode minner!

M sa...

lykke til på eksamen!!!