torsdag 17. april 2008

Torsdag

Gi meg et smil, og du har det som trengs!
For jeg har lenge lært at det glade hjertet lever lengst..
Har sagt det ettertrykkelig, er ikke feil å være hyggelig.
Smiler du når ingen er tilstede er du lykkelig!
Jeg blir bare dårligere og dårligere på å blogge, kanskje litt dårlig når jeg nå reiser på tur til Polen om to dager, og hvertfall ikke kommer til å blogge derfra. Eller kanskje. Jeg skal hvertfall rappe en pc, og få sett Brann kampen på lørdag..

Liten oppdatering på uken:
Mandag:
Leverte jobbsøknad på Burger King. Gikk hjem fra Nationaltheateret med noen venner, ja vi gikk. Og det er LANGT. Vi snakker ORDENTLIG langt. Jeg bor ikke akkurat i Oslo Sentrum. Vi fikk mange venner på veien. En gutt som fulgte oss fra Grünerløkka til Sinsen, en jente på Rosenhoff som vinket til oss via vinduet, vi møtte Mariann fra Surferosa, og Erik & Kriss.
Erik hadde troen på at vi kunne klare å komme oss gående hjem.. And he had right..
Tirsdag:
Fikk ha norsk fremføringen min på tirsdag istedet.. Gikk finfint..
Onsdag:
Jobbintervju. Fy f***. Jeg tror ikke det gikk så bra.
Torsdag:
Idag har jeg sluppet unna de fleste timer, siden jeg er med i redaksjonen på en avis/hefte som skal være med til Polen. Oh yeah!!


Ja, dere.. Det er lett å virke misfornøyd.. For gjennomsnittsmilet mitt er ikke like bredt som før.
Men smil til verden.. Og verden smiler tilbake.
Nå må jeg komme meg tilbake til leksene..

17 kommentarer:

Agnethe sa...

Når skal du til Polen? Og hvorfor? Heldig, og høres uansett gøy ut da:P Vil reise et sted snart jeg også.. bah<3

www.Lotte.i2.no sa...

Fin blogg:D

www.lotte.i2.no

Anonym sa...

Hehe! Tusen takk! :D

Anonym sa...

Tusen takk! Kjempehyggelig å høre :) Du har en kjempefint blogg =)

Ireneelise sa...

åå, jeg liker den sangen, nei stryk det. I love it!

søt blogg du har :)

Lene sa...

Joda, jobbintervjuet gikk sikkert bra! :-) Krysser fingrene for at du får jobben.

Og heeey, så flink du er som går hjem! :-O

Og du... Link meg a! ;-)

Mira sa...

Håper du får jobben :) Det går sikkert bra :)

Benedicte sa...

Så gøy at du møtte Mariann! Jeg og to andre i klassen gikk fra Stortinget til Skøyen + litt til en gang

blillie sa...

uah, må være gøy å bo i oslo og bare møte på folk når du er ute og går. kanskje jeg skal råå skryte av at jeg har møtt frode allnæs ? ;b tehee

Ronja sa...

Fint bilde!! pen =)

Emelie sa...

Fint bilde av deg=) Ha en fin helg!<3

Karoline sa...

Agnethe: Reiser imorgen tidlig med Hvite Busser, skoletur vettu..:)
Du kan godt være med, er plass.. ! Haha..:)
Lene og Mira: Thanks <3 Fikk jobben!
Blille: Oh yeah.. Det er verdt å skryte av!:)

Tusen takk for søte kommentarer alle.. Cutiepies..! <3

KamillaK sa...

GOD TUR!!! du har dratt, men so what? du kommer nok til å komme hjem til et par mail og facebook-private-meldinger gitt. håper du lærer masse, Polen er viktig.

Lisa. sa...

Artig må bare møte på kjendiser sånn som det der. Hihi. Håper du har det fint i polen!:)

M sa...

God tur, og lykke til meg jobben :)

Anonym sa...

Hoho, hvordan ble dere kjent med så mange da? :-)

Karoline sa...

Ble bare kjent med folk ved å gå hjem! Haha. Han ene gutten gikk samme vei som oss, og han gikk ganske langt så da ble det en venn der. Jenta i vinduet vinket jo så..
Mariann fra Surferosa smilte vi bare til, mens Erik og Kriss kjenner jeg jo fra før..!:)