mandag 14. april 2008

Whater Will Be Will Be..

I finally learned to say whatever will be will be, I learned to take.. The good, the bad and breathe..
Cause allthough we like to know what life got planned, no one knows when shooting stars will end.
Nå er jeg endelig ferdig med en norsk fremføring jeg skal ha imorgen. Det er vanskeligere å være journalist enn jeg hadde trodd.. Hvertfall når man må følge Vær Varsom plakaten.
Legger ut noen bilder fra Jasmin sin fest.. <3

Det skal ikke være lett å få opp flaksa. Men hvem tror du fikk den opp til slutt?

Ingen høydeforskjell her nei..

Some of the girls.. Meg, Pavan, Chiamaka, Jasmin, Charlotte og Sigrun.. <3>

14 kommentarer:

Anonym sa...

absolutt ingen høydeforskjell.

idafkof sa...

Wow, dere var pene :DD

Anonym sa...

Det er kult å være høyest! Vær høyest med stolthet!

(Jeg er også en av de høye, og trives med det!)

KamillaK sa...

wow, alle har mørkt hår jo.
forresten, H har "fått rolle i hotel cæsar". ler du eller spyr du?

Andrea sa...

Ingen høydeforskjell nei :D hihi (A)

Ingunn sa...

så fine bilder :)

søt tekst

Lene sa...

Du er så søt, snuppis! :-) Kule bilder! ;-)

Emelie sa...

Søte bilder<3

V sa...

Så søte dere er. :D

Anonym sa...

Dere er søte ja!:D

KarolineNatalia :] sa...

Jeg vil og bli journalist engang, mote journalist faktisk :p Vil studere i London, men vet ikke om jeg tørr : /

Nå vet jeg ikke om du vil bli det da, jeg bare tolket det slik, siden du sa du hadde vært det liksom :]

Karoline sa...

Så søte dere er!! <3
Drea: Jeg liker å være høy..:)
Kamilla: Jeg både ler og spyr.. Når skal den jenta slutte å lyve? herre..
Karoline Natalia: Jeg har tenkt å bli journalist:) Vil også studere i London, men om jeg tør.. Ja det er en annen ting!!

Ronja sa...

Lykke til!!

m sa...

så gøy! du er fint høy og det var et fint hus :)