lørdag 26. april 2008

Polen

I'm back on track..
Her er Dullan (min nye svenske venn) på vei til Karlskrona.
Klare for shopping..
Og slik så gulvet ut etter shoppingen til meg og Isabelle..
Etter shoppingen var det klart for polsk folkedans eller noe slikt. Jeg ble plukket ut til å danse. Jeg synes jeg klarte meg fint jeg..! (Eller ikke..) Og nei, jeg er ikke gravid selvom det kanskje ser slik ut.
Dette blir det siste bildet for nå. Tatt utenfor den ene konsentrasjonsleiren vi var på.
Har flere bilder, blant annet fra da jeg leste dikt. Men sidene tårene strømmet så dropper jeg å legge ut bildene av det. Sitter igjen med mange blanede følelser fra turen. Sinne, Tristhet, Vennskap og Glede.


Det var en oppdatering på min uke i Polen, nå vil jeg anbefale en side og sang.
http://www.duett08.com/ Sjekk ut den fantastiske sangen. Har hørt på den fra jeg kom hjem idag.
http://gladideg.blogspot.com/ (Kamilla) sin russebuss sin sang..
Så har du ikke sjekket ut siden, sangen eller bloggen. Gjør det !

22 kommentarer:

Chesterfield Cigarettes sa...

I’ve recently visited your blog and may say that it is both delightful and admirable, no one could have done a better job! The pictures are indeed adorable and the content is extremely interesting. This is the case when I have a chance to call your blog charming and captivating at one time! I’ve immediately added it to my favorite links and cannot imagine a more outstanding place to spend my time at!

KamillaK sa...

du mener duett08.com ;) elsker at du elsker sangen for jeg elsker den selv!<3
godt å høre at turen gjorde inntrykk, gleder meg til å høre mer om den. <3

Anonym sa...

Åå, det polske danse greiene var vi også på! Fikk du han unge, kjekke, mørke, høye mannen eller han gamle mannen som tok litt vel av (eller noen helt andre :p) ? :P

Og hvordan klarte dere å shoppe så mye? :O Kom ikke hjem med en drit, jeg. Eller jo, masse drager ;P haha.

Anonym sa...

Hehe! Jeg husker da jeg var i Polen. Jeg måtte opp og danse, herregud så flaut! Jeg må bare si: Headeren din er helt fantastisk!

Anonym sa...

Forresten, jeg leste også dikt. Det var så utrolig mye følelser, veldig vanskelig. En veldig bra tur alle burde dratt på etter min mening..

Agnethe sa...

Var aldri i Polen jeg.. Ble Oksnøen i stedet, woho! Høres ut som om du har hatt en opplevelse for livet:)

Christine Tallulah sa...

hahaha, jeg kjenner til det rotet. akkurat sånn ser det ut når jeg har vært på shopping også :)

Karoline sa...

Kamilla: Sangen er FANTASTISK da.. <3
Ida: Var du ikke på Galeria senteret i Krakow sentrum? SÅ sykt stort senter. Fikk en hel dag til shopping der, og da ble det nok shopping ja.
Amie: Takk takk takk <3 Kamilla som har laget den.
Absolutt enig i at alle burde dratt på den Polen turen ja.

Ingunn sa...

haha, polsk folkedans, paaartey

Regine sa...

Hvite-busser-tur har eg og vært på.. var det i 10kl i år 2000..
var virkelig masse inntrykk,
nesten litt for masse på så kort tid..

Fine bilder:) Og fin blogg!

Henrikke sa...

Jeg får polenminner.Jeg var ikke med til polen i 10-ende,fordi jeg var syk,men jeg har sett masse bilder.Og klassen var på alle disse stedene.Herlig og følelseladd.

www.faceturned.blogg.no

Benedicte sa...

Å, er det sånn hvite busser tur? Det dro ikke vi på, teit, jeg ville skikkelig dra. Hørt det er en opplevelse for livet

Anonym sa...

Takk for kommentar på bloggen min! Fin blogg du har også!
Er det erik og kriss genser du har på deg? den grønne?

Anonym sa...

polsk folkedans? Teach me :P høhø

m sa...

aha, vi var også på den turen! herlig og mange følelser i sving.
husker de dansegreiene vi var på, hilarious. jeg ble NESTEN plukket ut til å danse, og da var jeg redd da.

Renate sa...

Heldig. Min klasse klart bare å samle nok penger til en busstur. Haha!

KamillaK sa...

blogg mer da, din sokk

Ingrid sa...

Tuen takk:D Søt blogg du har! Og hørtes kult ut i Polen:) Ha en fin tirsdag!

Karoline sa...

Henrikke: Så kjipt!
Benedicte: Jess, Hvite busser:) Men bussen var var sølvgrå. Blæ! Haha, var faktisk noen som reiste med hvit buss..
Mia: DET er det! Hvordan så du det?
Lillian: ohh.. Jeg kan IKKE danse..
Maia: Tro meg det var scary å danse, heldig du som slapp unna med skrekken!
Renate: Haha. Kjipt, turen er virkelig verdt å dra på..
Kamilla: Bare fordi du logget av msn, ja BARE fordi det.. Utsetter jeg bloggingen til imorgen..!

Tusen takk for kommentarer godtfolk! <3

Ireneelise sa...

Polen, så heldig! Jeg har alltid hatt lyst til å dra. Må være litt av en opplevelse, en veldig sterk en.. Men da jeg gikk i 10'ende bestemte våre kjære foreldre seg for at vi ikke skulle utenfor Norge. Ehm? Joda.
Så ut som du hadde det koselig hvertfall :D

Anonym sa...

Fine bilder fra turen. Husker jeg var der selv, var helt jævlig. :-/

ingeborg sa...

Vil tilbake til Polen jeg også, den turen var så koslig :)