onsdag 2. april 2008


Se der a godtfolk.. Ikke lenge igjentil Malta nå.. 12 uker! Det går fort.. Så ligger Mari, Isabelle og jeg på den stranden.. Som man gleder seg.. Men først Polen..! Om 17 dager.. Gleder seg til det og så..!


Savner det lange håret.. Utrolig digg å ha kort hår, men savner likevel det lange håret.. Og jessda, jeg vet at bildene ikke er så altfor fine.. Håper dere overlever..
Hva skal dere i sommer da? Vet det er en stund til, men dere har garantert startet å tenke på sommeren dere og..

19 kommentarer:

Anonym sa...

For en søt header!

Klassen min skal også til Polen om 17 dager. Russe/klassetur! :b Jeg skal ikke være med da...
Drea.

Anonym sa...

Nåw, det var den søteste!
Tusen takk :D

Ingunn sa...

heldig som skal reise, nye shoppingmuligheter osv :)

håper jeg skal til syden :D

KamillaK sa...

DU HETER KAROLINE R!!!
hvorfor synes du jeg er så komplisert? jeg ble skikkelig fornærma. jeg gråter og hører på ess i ermet nå.
var det kanskje frekk du skulle kalt meg?

Karoline sa...

Beklager Kjære.. Heter jeg Karoline R?? Hva står R for? Rar?
Du er jo ganske komplisert.. Når du først er igang med å pine deg selv (med tanke på at du hører på EIE) så kan du jo se på bilder av min elskede lydmann og?

Anonym sa...

ja, den var ganske morsom igrunn! :) det er så mange rare folk der atte.

silje sa...

du er heldig!

Så pen du var på bildet nr 2, sånn hår vil jeg ha!

Anonym sa...

Hehe! Tusen takk ^^ Du har fin blogg du og, å navne er jo ikke så gale akkurat :D

Hawre sa...

Jeg syns det var fine bilde, jeg :)

Agnethe sa...

Vi skal til Polen.. (Og Tyskland)
klassetur..
Du er heldig, jeg vil også til syden :)

blillie sa...

12 uker er leeenge, vi fikser sommer nåå ? ;D

KamillaK sa...

Karoline Republikk. det fine bildet jeg sendte til deg, av han, har jeg printet ut hengt over senga mi. gjett om jeg er kvitt søvnproblemet mitt!

Emelie sa...

Hakke peiling egentlig jeg:P Sole meg<3 hehe. Blir kreta med kjæresten til høsten=) Se på smoothie oppskriften på bloggen min. Den er smart=)

Anonym sa...

Heldig du som skal til Malta.
Fine bilder:)

Louise sa...

Aaah, Malta ser digg ut. Vi tenkte litt på det selv, men vi endte opp med Egypt. Så dit skal jeg i sommer :)
Gled deg til Polen, jeg hadde det supergøy da jeg var der!

Arma sa...

Først så skal jeg til Rhodos en uke.
Så ere Nice i en uke.
Så ere Øya!

May Lene sa...

Jeg skal jobbe hele sommeren jeg. :/ Og ta lappen! :D

MagnusQtie sa...

Polen opplevde jeg som veldig rasistisk og strengt.
Håper du har bedre lykke :)

béné sa...

Jeg skal til Murcia-området i Spain. Nydelig hår du hadde på bilde nr. 2 fra venstre :)