mandag 7. april 2008

Mandag

Sykt lenge siden jeg blogget sist. Grunnen er at jeg har vært på hyttetur på Skeikampen.
Og nå er jeg blitt syk. Herlig.. Eller ikke ja.
Siden spørsmål og svar innlegget ble så langt, tar jeg Kamillas seneste spørsmål her.
Har egentlig avsluttet spørsmål greiene, men har du fler spørsmål er det bare å stille dem;)
hvordan fikk du høre om Katelyn Tarver? Hun fikk jeg høre om gjennom en eks-vennine. Men jeg måtte selv finne ut at det var Katelyn Tarver artisten het.
hvordan tror du det er å være henne? Jeg tror det er fantastisk å være henne. Så pen og så vakker stemme..
hvor mye digger du meg nå? MYE. Eller ikke. joda..

For de som ikke har hørt om Katelyn Tarver:
http://www.myspace.com/katelyntarveronline

8 kommentarer:

KamillaK sa...

oh lord. jeg har ikke ord. ingen kommer til å skjønne hvor dypt dette innlegget er, men alle bør sjekke ut musikken hennes.

silje sa...

Jeg har aldri hørt om henne. Men hun var pen!

V sa...

Må nesten ikke sjekke henne ut da! Har faktisk aldri hørt om henne, men så pen hun var! :D

Agnethe sa...

Hun var veldig pen. Har ikke hørt om henne før, så skal gå inn på linken å høre henne;)

Anonym sa...

la oss ta et fly-med-paraply-kurs sammen.

god bedring :) nå skal jeg høre på katelyn tarver som du har introdusert meg for.

Ingunn sa...

hmm, aldri hørt om. hun var råpen da

Emelie sa...

Tusen Takk<3 Lykke til med smoothie=)

Anonym sa...

Jeg hadde ikke hørt om henne før jeg kom innpå bloggen din igår, men i løpet av dagen har jeg allerede begynne å digge henne! Har hørt på sangene hennes i hele dag! Så takk for tipset :D hehe