søndag 30. mars 2008

Spørsmål & Svar

Takk for alle spørsmålene.. Nå har jeg svart! Har du fler spørsmål er det bare å slenge inn en kommentar (It would make me happy..)
OPPDATERT:
Kamilla spurte om:
Starten på din drømmedag er samme som starten på min drømmedag! hvilket sammentreff! Skal vi bare gjennomføre den kanskje? Absolutt den beste ideen jeg har hørt idag. Let's do it!
du gir inntrykk av at du liker folk fra Fredrikstad... hva har skjedd? Tenk om noen fra Fredrikstad er innom bloggen, og jeg disser Fredrikstad. Jeg kjenner noen hyggelige mennesker i Fredrikstad, og noen veldig rare. Ja, vi snakker VELDIG rare..
Hvilket forhold har du til Katelyn Tarver? Jeg er stor fan.. Veldig stor fan.. Mange sanger av henne på iPoden, noen under feil navn. Men fan er jeg hvertfall..!
hvor morsom synes du jeg er når jeg stiller deg så mange mongo spørsmål? Synes du er så morsom som man kan bli!
Ida/missclumpsy.blogg.no spurte om..
1. Hvorfor pakistansk (sikter til språksvaret)? Grunnen til det er faktisk ganske enkel. Når det sitter en gjeng pakistanere og ser på deg og begynner å snakke på pakistansk med hverandre (og du ser det er deg de snakker om). Hvor moro hadde det ikke vært da og svart dem på pakistansk? (Jeg er ikke rasist. Men hadde bare vært veldig morsomt å svare tilbake en gang..)
2. Vet foreldrene og vennene dine at du blogger? De visste om en mobilblogg jeg hadde, men tror ikke de vet at jeg blogger nå nei..
3. Hva skal du bli når du blir stor? Journalist
4. Yndlingsfag? Hatefag? Liker Norsk, Heikunnskap og egentlig Gym (helt til forrige onsdag når vi hadde boksing og en i klassen slo kjeven min ut av ledd. Jeg hater Matte og Nami.
5. Favorittfilm? Det er så mange.. The Notebook, Raise Your Voice & Honey er de jeg kommer på nå..
Lovelife
Har du kjæreste? For første gang på leeenge tror jeg at jeg kan svare nei der.
- Hvor mange kjærester har du hatt i ditt liv? 4
- Tror du på kjærlighet ved første blikk? - Ganske usikker der.
Tror du du kommer til å finne ekte kjærlighet, og bli med han for resten av livet? Nei.. Føler at jeg virker ganske negativ nå..?
- Hvordan står det til med kjærlighetslivet ditt akkurat nå? Ikke lett å si, men jeg har hvertfall ikke kjæreste akkurat nå.
7. *stjele fra Julie sin blogg (nr1.blogg.no/) * Hvilket menneske ser du opp til, og hvilket menneske er du redd for at du kommer til å bli som? Jeg ser veldig opp til alle som hjelper andre. Sånn som de i Extreme Housemakeover USA (eller hva det heter).. Jeg tror igrunn ikke jeg er redd for å bli som noen..
8. Hvis du skal velge 10 personer i hele verden, gjennom alle tider som du kan være sammen med en dag og du får bestemme akkurat hva dere skal gjøre. Hvem ville du vært sammen med og hva skulle dere gjort?
Dagen skulle startet med en Erik og Kriss feat Kamilla og Karoline konsert. Uten DJ og hvertfall uten lydmann. Har hatt det før, og det hadde vært konge å ha det igjen! Så skulle jeg dratt på One Tree Hill innspilling og hengt med Sophia Bush og Chad Michael Murray. Videre ville jeg tatt med meg Sophia på shopping med Mary-Kate og Nicole Richie. Så ville jeg dratt på date med Jared Padalecki og Nick Lachey. Etter det ville jeg tatt med alle jeg hadde tilbringt dagen med på en stor fest, og siste personen som skulle vært med hadde vært en kameramann. Som kunne filmet hele dagen!

Kamilla spurte om...
hvem beundrer du mest i verden? -DEG! Og de som jobber i Extreme House Makeover USA.
hva kaller foreldrene dine deg? Berta og Petronella.
yndlingsårstid? Sommeren
yndlingsbrus? Cola
beste frukten du vet om? Mango
si fem ting du forbinder med sommeren.. Sol, Strand, Venner, Hygge og Bading
beste norske artist/gruppe? Erik & Kriss <3>dårligste norske artist/gruppe? Margaret Berger
hva er ditt forhold til lydmenn? Vi går ikke alltid så godt overens. Jeg mener de burde holde seg til jobben sin. Altså.. Det å være lydmenn og ikke prøve å fronte artisten/gruppen de er lydmenn for.
hva synes du om Fredrikstad? Akkurat nå elsker jeg Fredrikstad siden Brann nettopp vant over dem. Men du mener vel byen.. Noen rare mennesker der, men koselig by. De er så positive. Det liker jeg!
Hilde :-) spurte om...
Så hva er karaktersnittet ditt? 4,7 (Det skal forbedres)
TaMmIzZ spurte om...
Hvis du kunne ønsket deg å kunne 3 språk; hvilke språk ville d ha vært da? Pakistansk, Fransk og Spansk.
restrup spurte om...
er du kul? Jeg er drit kul..
liker du fiskeboller? DET gjør jeg ja..!
er du morsom? Jeg liker å tro jeg er det..
liker du å kjøre buss? Jeg elsker å kjøre buss..!
ser du på hotel cæsar? Ja, innimellom.
har du spist sand? Kanskje i barnehagen, men ikke så vidt jeg kan huske..
KarolineNatalia :] spurte om...
Hvordan kjenner du Erik og Kriss? - Vi har felles bekjente.. (Og det er jeg veldig glad for.. Herligere gutter skal man lete LENGE etter)
Tror du vi kan redde oss fra global oppvarming katastrofen? For å være ærlig så vet jeg ikke, men jeg håper det..
Hvem synes du burde vinne det amerikanske valget? Hilary (eller Hilarie?!) Clinton
Er du fornøyd med den regjeringen som sitter nå? Ja, jeg er faktisk det:)
*Ida* sa...
Hvem er du? Karoline er jeg
Hvordan fant du bloggen min? Gjennom en annen blogg!
Er du et hyggelig menneske? Ja, det vil jeg tørre å påstå..!

8 kommentarer:

silje sa...

lenge leve hotel cæsar<3

Gøy med spørsmål og svar:)

Louise sa...

Heia Brann ja<3

Anonym sa...

Nei! Nå fikk jo ikke jeg tid til å spørre! Men siden det står "Har du fler spørsmål er det bare å slenge inn en kommentar" så gjør jeg det ;P hehe

1. Hvorfor pakistansk (sikter til språksvaret)?
2. Vet foreldrene og vennene dine at du blogger?
3. Hva skal du bli når du blir stor?
4. Yndlingsfag? Hatefag?
5. Favorittfilm?

Lovelife :P
- Har du kjæreste?
- Hvor mange kjærester har du hatt i ditt liv?
- Tror du på kjærlighet ved første blikk?
- Tror du du kommer til å finne ekte kjærlighet, og bli med han for resten av livet?
- Hvordan står det til med kjærlighetslivet ditt akkurat nå?

7. *stjele fra Julie sin blogg (nr1.blogg.no/) * Hvilket menneske ser du opp til, og hvilket menneske er du redd for at du kommer til å bli som?
8. Hvis du skal velge 10 personer i hele verden, gjennom alle tider som du kan være sammen med en dag og du får bestemme akkurat hva dere skal gjøre. Hvem ville du vært sammen med og hva skulle dere gjort?

:D

béné sa...

Faktisk, så er det hverken Hilary eller Hilarie Clinton, men Hillary Clinton :)

Anonym sa...

cæsar i mitt hjerte. og fiskeboller er godt. du er kul.

KamillaK sa...

Starten på din drømmedag er samme som starten på min drømmedag! hvilket sammentreff! Skal vi bare gjennomføre den kanskje?
godt svar angående lydmenn, hoho. du gir inntrykk av at du liker folk fra Fredrikstad... hva har skjedd?
et spørsmål til: Hvilket forhold har du til Katelyn Tarver?
og ett til:
hvor morsom synes du jeg er når jeg stiller deg så mange mongo spørsmål?

KamillaK sa...

jeg stiller flere.
hvordan fikk du høre om Katelyn Tarver?
hvordan tror du det er å være henne?
hvor mye digger du meg nå?

*Ida* sa...

jammen det er jo kjempeflott. ^^ jeg skal innrømme jeg er veldig glad i at "ukjente mennesker" tørr å gi lyd fra seg. skjelden jeg tørr selv så.