onsdag 30. april 2008

Onsdag

Det er helg..!! Var syk igår, så slapp unna den verste skoledagen.. Var faktisk syk, selvom mange kanskje tror jeg bare ville slippe unna ukas lengste skoledag.
Tok sol med Isabelle på Sunfactory på Bislett på kvelden. Koster 6 /pr min.
Ja, det er så dyrt
. Men det er også verdt det. Hvertfall verdt å unne seg innimellom. Beste solariumsstedet i Oslo..

Lengter etter Spania, den røde flekken.. Der hadde pappa leilighet, den blå flekken.. Der bodde jeg nærmest. Dere aner ikke hvor deilig det var å sitte på klippene på kvelden og bare se utover havet..


Forresten.. Hva er greia med at folk alltid skal sette seg ved siden av deg på bussen, trikken, toget or whatever når det er ledig på alle setene rundt om. Blir irritert jeg. Greit, det er ikke det at jeg har så sykt mye imot at noen sitter ved siden av meg, jeg har jo valgt å reise med offentlig trafikk. MEN når det er ledig alle andre steder trenger man seg jo ikke å sette seg ved siden av den ene personen som sitter der fra før.
Skjedde meg sist på lørdag, men det var egentlig bare moro. For da var det Sichelle og foreldrene som gjorde det.
Sichelle, Fuck deg dama.. ohhh.. noen som er nysgjerrig på kjærlighetslivet hennes? Neeeida, så slem er jeg ikke.


Den her er til en god venn som jeg ser opp til og beundrer:

I know times are hard right now
Happines is hard to find right now
But..
You got to keep on keeping on
You got to keep your head up

Breathing to the beat of a slow, sad drum
Trouble leaves some moments for some fun
I can almost guarantee you
It'll get better soon..

21 kommentarer:

Anonym sa...

Solarium. haha. Da blir du BRUN! Dessuten så er det ikke noe gøy å være syk

M sa...

hva er det som er ekstra bra Sunfactory? Høres interessant ut

Anonym sa...

Takk ^^
Du har en utrolig søt blogg.

Kristine sa...

jeg vil også tilbake til spaniaaa <3

Benedicte sa...

Jeg vil til Spania jeg og, lenge siden jeg har vært der

Anonym sa...

ITALIA ER HERLIG. jeg elsker det. jeg kosa meg masse :- D sikkert litt for dem i norge ogsaa.

KarolineNatalia :] sa...

De gangene jeg tar sol, betaler jeg 2 kr minuttet, og tenker at det er dyrt :p

Har du feriehus på den røde flekken? Og hadde feriehus på den blå? Herlig i såfall!

Karoline sa...

Mari: Sunfactory er et luksussted. ALT er luksus. Sengene er tilpasset perfekt for kroppen, det er masse funksjoner, du kan bestemme temperaturen i solsengen, det er 5 egne sollamper for ansiktet, og ikke minst har de en aqua funksjon så du blir "sprutet vann på" annethvert minutt. En liten avkjøling.. Ikke sånn voldsomt med vann..
Sunfactory er bare herlig.. <3

Karoline Natalia: Pappa hadde leilighet på den røde flekken, mens der den blå flekken var.. Der var jeg hele tiden når jeg besøkte pappa i spania.. Var så fint der.. Ligger ikke noe hus der, er bare klipper<3

Mira sa...

Det beste stedet å ta sol er på Bahamas. Vært der?

Karoline sa...

Bahamas er det like ved bogstadveien? Da tror jeg isåfall jeg har vært der..:)

Christine Tallulah sa...

jeg trenger å ta sol. men jeg hater å gjøre det aleine, er livredd for å bli drept ;p

Agnethe sa...

Jeg vil til Spania :)

Agnethe sa...

Jeg vil til Spania :)

KamillaK sa...

skal på et helgelangt treff, dra om en halvtime. så tenker jeg "stikker innom bloggen til karoline!" og selvsagt renner tårene.

det med at folk setter seg ved siden av deg er jeg farlig godt kjent med. irriterende!

Karoline sa...

Christine: Vi kan ta sol sammen! Altså vegg i vegg..! Haha..
Kamilla: Du er SØT SØT SØT. Altfor søt..

Anonym sa...

Haha, vet så godt hva du mener med det med trikken. Jeg gir folk det styggeste blikket ever når de sitter seg ned med meg. HALLO?!? liksom, ser du ikke alle de ledige setene??

Lise Fredrikke sa...

Hørtes brukbart ut å dra til spania ja ;))

hei sa...

åå, sol og blått hav... jeg følger gjerne med til spania!

Anonym sa...

Nå kommer jeg til å drømme om Spania<3

Hater når folk setter seg ved siden av meg på bussen når det er ledige dobbeltseter elsewhere. Kanskje jeg skal utvikle skikkelig dårlig kroppslukt så jeg kan sitte i fred?

Lucy Sky sa...

Jeg må innrømme.. Jeg er litt nysgjerrig på kjærelighetslivet hennes. Ikke fordi jeg har noen spesiell interesse av henne, mer fordi jeg vet at du vet. Da vil også jeg vite.

Karoline sa...

Maria: GOD idè! Hvorfor har jeg ikke kommet på det før?? Men det er litt kjipt om vi skal lukte vondt og:S Haha..! <3

Frøken Marte: Da kan jeg si det at jeg tror (så vidt jeg hørte og forstod): at Sichelle er sammen med en gutt som hun vurderer å slå opp med, men hun vil ikke slå opp med han pga dårlig samvittighet. That's what I heard.. ! <3