onsdag 12. mars 2008

Tirsdag



Akkurat et år siden dette bildet ble tatt. Inni den bussen sitter Snoop Dog.
Jeg har lyst på livvakter. Ikke det at jeg trenger det. Men se på de der a.
Tror jeg hadde følt meg trygg til en hver tid. og ikke bare det.. man får jo lyst til å klemme dem..
snakker vi ordentlig bamseklem?? ja, tror helst det.

Imorgen har vi en stor matteprøve. Dritt altså.
Men er det eneste vi har imorgen og da. Starter 10, slutter 11.45.
38 dager til jeg skal til Polen.
Og akkurat 15 uker til jeg skal til Malta.
Glær mæ til begge deler ja. Det skal bli moro for heile slekta.
Bare synd ikke slekta skal bli med på noen av turene.


Jeg SAVNER Friends. En av tidenes beste serier.
Skrur jeg på tv'n, og det går en serie på så lever jeg meg fort inn i dem og bestemmer meg for å se på dem.
Eksempler: Laguna Beach, The Hill, The O.C, One Tree Hill, Grey's Anatomy, Frustrerte Fruer, Prison Break, Gossip Girl, Ugly Betty, jeg kunne faktisk holdt på i evigheter.
Men ikke misforstå, jeg ser faktisk ikke så mye på TV.
Får ikke sett alle de seriene..
Men Friends.. Det er virkelig en serie for seg selv.

9 kommentarer:

KamillaK sa...

elsker FRIENDS. ser faktisk friends hver eneste dag, på http://www.omgitsfriends.com
bildet er vel fra de spilte bamboozle :D driiiitfet episode! :D haha!

KamillaK sa...

http://www.youtube.com/watch?v=HM7vYHZkVZo hahahahahahahaha faen som jeg elsker den!

Anonym sa...

Uff, nesten så jeg ikke takler å gå innpå bloggen din når du skriver om Malta *MISUNNLIG* ;P

Jeg har forresten vært i Polen med klassen jeg, i høstferien :)

Og random at jeg ser alle de samme seriene som deg! Jeg mener AKKURAT de samme, jeg ser ingen andre enn de heller, eller jeg ser Lost, men utenom det liksom så ser vi akkurat likt ;P haha

MagnusQtie sa...

Det går på tv2 hver dag ;)
Og nå kan man heller kose seg med Gossip Girl og Desperate Housewives <3

Purple feathers sa...

Go tur:D
JEg savner friends også, ser episode på episode når jeg har dårlige dager, det hjelper som bare den:D

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Friends og frustrerte fruer er absolutt mine to favoritt serier. Friends ser jeg nesten hver dag på tv2 ^^ ELSK.

Ha flott tur i Polen! Hvite busser eller?

Iselin sa...

Skal du til Malta? Da er vi to :D! Hva skal du der? :D

Dæven, tv-seriene våre er utrolig like.. Digger de alle, men som du sier, ser ikke så alt for mye på tv gitt :P

Fin blogg :D

Tonje sa...

åh friends<3 åh bamseklem<3 åh OTH<3

:)

KarolineNatalia :] sa...

Friends er moro, men noe større forhold til det enn det har jeg ei. Men synes det er veldig koselig å se på det da :]