søndag 16. mars 2008

Søndag

Jeg er SLITEN.
Har hatt familiemiddag her, og fetteren min, som jeg er fadder til, på 15 måneder synes det er veldig moro å leke. UTEN stopp.
Han er så søt.

Nå er det snøstorm ute. Kan jeg spørre om noe?
Hva fa** skjer med det?
Igår var det nydlig vær. Sol og greier.
>Kamilla og jeg spiste denne isen på deling.
(Stjålet bilde fra Kamilla)
Vi sparte penger på å kjøpe isen på deling, + 25 skjeer (som vi IKKE hadde bruk for, siden de vi brukte aldri knakk. Bare innvendig). Men vi kommer nok aldri til å spise så mye is på en gang igjen nei.
Satt bare èn time på Ica da. Jeg tror forresten ikke de som jobbet der likte oss.
Jeg hadde masse planer for denne uken.
Jeg og en venninne har hatt planene klare lenge. Turgåing hele uken.
Frognerparken er stedet. Men jeg føler været ødelegger planene mine.
La forresten merke til at det forrige innlegget mitt var på onsdag, ikke tirsdag som jeg skrev.
Bare jeg som merket det da.
Nå gleder jeg meg SYKT mye til tirsdag!! Ny episode av One Tree Hill.

6 kommentarer:

Susanne sa...

Så det var du som var is spiser venninnen til kamilla - hørtes skikkelig digg ut med is nå, og takket være dere skal jeg nå bruke 20 kr på is før jobb, hehe :)
Fin blogg du har forresten!

MagnusQtie sa...

Jeg vet!
Snødde i Bergen i går.. Det skal være vår nå :/

Det snør ute, og du spiser is? Hehe.

KamillaK sa...

din tyv!<3
de skjeene var utrolige. tror ingen skjønner det før de faktisk har testet dem ut selv. jeg ble imponert og irritert.
takk for at du ble med meg i dag!!

KarolineNatalia :] sa...

Jeg kunne vært med og delt is, så kunne vi hatt en riktig koselig samtale også, for jeg er veldig pratsom :p

Karoline sa...

Magnus:
Det var dagen etter det snødde. Var drit fint vær når vi spiste is..:)!
Karoline Natalia:
Du får bli med neste gang! Det hadde sikkert blitt utrolig koselig!:)

Frøken Silje sa...

Nå fikk jeg lyst på is :(