lørdag 8. mars 2008

Lørdag


Herre.. Jeg er blitt sykt dårlig på å blogge.
Igår var jeg i bursdagen til Chiamaka. Mange som har bursdag i Mars har jeg merket.. GRATULERER til dere alle.
Jeg har ikke verdens beste bilde på hva jeg gikk med igår, men hvertfall..
Svarte tights fra H&M
En blålilla lang topp fra Pink Chili i Bogstadveien. (Den butikken BURDE sjekkes ut)
En hvit "strikkejakke" (brukte den bare på starten, selvom ingen lurte) fra ICHI.
Og så hadde jeg på meg lange støvletter fra Finland.


Idag har jeg farget håret, og endelig klipt det kort. Fargen ble litt mørkere enn jeg hadde trodd, men tror jeg kan venne meg til det.
Tror det tar lengre tid å venne seg til lengden på håret, så legger ikke ut bilde før jeg er blitt vant til lengden selv. Og har ikke noe bra bilde av håret uansett. Kanskje fordi jeg har det i strikk hele tiden.
Men har altså hår ned til skuldrene nå, som Sophia Bush.
Jeg skal ikke si jeg kler det like bra som Sophia Bush, for det gjør jeg ikke. Og det ville jeg aldri gjort uansett.
Det der må være tidenes søteste bilde. Ungen til Haley og Nathan er så ALTFOR søt.
Skal jeg få unge en gang så vil jeg at han skal se sånn ut. Synd man ikke får bestemt det på forhånd. Haha.

Det skjer forresten sykt mye i de nye One Tree Hill episodene. Jeg gråter jo nesten av hver episode.
Rachel er tilbake. Uff, på en trist måte. MEN hun er hvertfall tilbake <3>

4 kommentarer:

KamillaK sa...

jeg vil se ordentlig bilde av håret :D blogg oftere.

Johanne sa...

ja. jeg vil og se!:D

MagnusQtie sa...

Det er faktisk mange som har bursdag i mars, føler det også.

Mira sa...

Jeg elsker elsker den ungen! Alfor søt! Legg ut bilde snart da. Vil se!