fredag 28. mars 2008

GRATULERER! Du er en verdensmester...

Nordmenn er nemlig verdensmestere i ubeskyttet sex.
Dette står på en brosjyre som ligger foran meg her:
Kondom beskytter mot kjønnssykdommer, men her i Norge ligger vi
på verdenstoppen i ubeskyttet sex. Det er derfor lite som tyder på
at smittetallene kommer til å gå ned med det første.
Er noen reklamefilmer ute å går nå, blant annet har russen laget en.
P-piller beskytter ikke mot kjønnsykdommer, så bruk kondom.


Må forresten si TUSEN TUSEN TUSEN takk for alle lykkeønskningene i
innlegget under. Betydde mye!
Og Kamilla: Du er noe for deg selv.. Tusen hjertlig takk.. Gladere i deg enn du aner..

Imorgen kommer Isabelle hjem fra Tyrkia, og jeg gleder meg.. Hun har nemlig lovet å kjøpe gave
til meg.. Og, nå følte jeg meg litt slem. Er jo selvfølgelig glad for at hun kommer hjem også!
Men samtidig litt sur for at hun har hatt 1 uke lenger påskeferie..

Siden jeg føler jeg mangler ting å blogge om, så gjør jeg som mange andre.
Ber dere stille meg spørsmål.
Spør om HVA du vil.. Jeg svarer på alt.. Fra hva karaktersnittet mitt er til hvem jeg beundrer mest i verden..

7 kommentarer:

KamillaK sa...

hvem beundrer du mest i verden?
hva kaller foreldrene dine deg?
yndlingsårstid?
yndlingsbrus?
beste frukten du vet om?
si fem ting du forbinder med sommeren...
beste norske artist/gruppe?
dårligste norske artist/gruppe?
hva er ditt forhold til lydmenn?
hva synes du om Fredrikstad?

io0oi sa...

moahahaha.

Hilde :-) sa...

Så hva er karaktersnittet ditt?
og hvem beundrer du mest i verden? :P
haha:)

Tamara sa...

Hvis du kunne ønsket deg å kunne 3 språk; hvilke språk ville d ha vært da?

Anonym sa...

norge må jo være best i noe.

er du kul?
liker du fiskeboller?
er du morsom?
liker du å kjøre buss?
ser du på hotel cæsar?
har du spist sand?

KarolineNatalia :] sa...

Hvordan kjenner du Erik og Kriss?
Tror du vi kan redde oss fra global oppvarming katastrofen?
Hvem synes du burde vinne det amerikanske valget?
Er du fornøyd med den regjeringen som sitter nå?

*Ida* sa...

Hm.
Hvem er du?
Hvordan fant du bloggen min?
Og
Er du et hyggelig menneske?

:)