torsdag 20. mars 2008

Torsdag

Don't know what to say
Guess I'll take the blame
Eventually it was bound to happen
I know you played your part
I aint trying to make it hard
But it's the right thing to do

Var på skoshopping igår. Veldig stolt av at jeg bare kjøpte to par.
Kjøpte de søteste skoene ever. Må nesten få tatt bilde av dem og legge ut.. De er sykt søte!!

Har Facebook tatt over verden? Jeg blir gal av at folk snakker om facebook hele tiden. Når ble det kult å snakke om hvor mange venner man har på facebook?
Her er en samtale jeg overhørte på trikken.
Person 1: Jeg har fått 30 nye venner på facebook den siste måneden da, så nå er jeg oppe i 344 venner.
Person 2: Å, jeg har 523 venner jeg. Jeg driver ikke å sjekker det da, så det bare tilfeldigvis isted.
Person 1: Ja, det gjorde jeg også.

Yeah right..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Diktet: What happened? :(

JAA, du må poste bilde av de søte skoene!! Shoes<3

Så teit, jeg liker ikke facebook så godt, jeg. Det er jo akkurat det samme som ungdomsskolen, den som har mest venner og legger ut de "kuleste" partybildene er mest populær, uff!

KamillaK sa...

facebook har fått alt for mye makt. har begynt å slette venner derfra, blir for overfladisk i den store sammenhengen. jeg trenger ikke facebook for å sette pris på vennene mine.

Karoline sa...

Var tatt fra en sang Ida.. JoJo - Coming For You!