mandag 3. mars 2008

Mandag

Ny uke, nye muligheter. Eller noe sånt..
Idag har vi tatt klassebilde og portrettbilde. Jeg kan ikke si jeg ble fornøyd med noen av delene.
Har også vært i møte med en fra kommunerevisjonen eller noe. Siden jeg og 2 andre måtte snakke med han i storefri, så hadde han kjøpt mat til oss. Beste lunsjen jeg har hatt på skolen.



ELSKER sangen. ELSKER serien.
Er ingenting ved One Tree Hill jeg ikke liker, bortsett fra negativiteten til Peyton og hvor bitch barnepiken til Jamie er (Carrie).
ELSKER livet mitt om dagen også. Hvertfall nesten.
Tror jeg valgte riktig linje og skole når jeg søkte også.
Media, Elvebakken ble første valget. Og jeg blir skuffet om jeg ikke kommer inn.
Sånn bortsett fra at vi slutter kvart på 4 imorgen, og har mye innleveringer og slikt så vil jeg strengt talt si at livet er ganske deilig.



DØD over Go Morgen yoghurten. Det var mugg på yoghurten. Okei, jeg betalte ikke for den. Fikk den i kantina, men nei den hadde ikke gått ut på dato. Fikk ny, men du mister på en måte lysten etter du har funnet en stor mugg klump i den første du fikk.

Oh, how I miss the summer..

5 kommentarer:

Ingunn sa...

æsj.. skolebilder, man blir bare aldri fornøyd, uansett...

Ingunn sa...

æsj.. skolebilder, man blir bare aldri fornøyd, uansett...

Anonym sa...

Åh, den sangen liker jeg også! Men jeg følger ikke med på den nye sesongen på nettet, tenkte jeg skulle vente til den kom på tv i Norge. Men har fått med meg sangen forde, er det hun Mia som synger og de andre folka fra oth som synger med?

Og så bra at du elsker livet ditt og er lykkelig! Sånt er så gøy å høre! :D

KamillaK sa...

måtte peyton bli [mer] emo og låse seg inne så vi slipper å høre på sutringen!
nasty med mugg. hjelper lite å få ny etterpå da, skjønner hva du mener.

Mira sa...

Elsker One Tree Hill selv!