onsdag 27. februar 2008

Onsdag

En hel uke siden forrige innlegg. Tiden går sykt fort om dagen, snart er det påskeferie!! (Faktisk ikke SÅ lenge til). Vinterferien var ganske så herlig, veldig digg å få fri fra alt skolestresset , men nå er det tilbake igjen.
På mandag var jeg å besøkte John Bauer, hadde rettslære med 2 klasse. Engelsk med 1 og 3. Og et eller annet fag med 3, hvor de planla en tur de skulle ha til Sogndal eller noe.
Vurderte å søke på skolen før jeg besøkte den. Den ligger veldig sentralt til. Ved Vika.
Veldig greit å komme seg dit, og alt er liksom i nærheten. Aker Brygge, Nationalteateret. Matbutikker, kafeer, shoppingsenter..
Men det hjelper ikke. Skolen var ikke noe for meg. Kjenner folk der, men nei. Du ser ikke meg der.
Innen lørdag skal jeg ha søkt på vgs. Nå har jeg begynt å tvile på om jeg har valgt riktig. Lurer på om jeg vil gå allmenn i stedet for media.
Lett skal det ikke være nei.. Jeg ser veldig frem til sommeren da. Sagt det før, I know.
3 uker uten foreldre i Malta, med to av mine bestevenner, og mange nye mennsker. Skal bli digg å få en sånn ferie før man starter på ny skole, og trolig mister kontakt med mange av de gamle vennene.

7 kommentarer:

KamillaK sa...

IKKE gå allmenn, Karoline. jeg råder deg. går allmenn selv og det er den største tabben jeg har gjort. men følg hjertet. haha, jeg er inspirerende, right? tror du hadde passet godt på media.

KarolineNatalia :] sa...

Nå gir jeg deg et annet råd en Kamilla, og det er gå studiespes. Men det kommer et men, du må være hardtarbeidende og selvstendig. Ting kommer ikke fra himmelen på studiespes. Mye lettere å få jobb når du har gått studiespes enn media. Med mindre du vil bli grafiker eller et eller annet man må kunne redigering av film, bilde, musikk og avansert programbruk.

Jobove - Reus sa...

very good blog, congratulations
regard from Catalonia Spain
thank you

KamillaK sa...

karoline, det er bare å ta allmenn påbygging på media. alle jeg kjenner som går media har det nå, og selv om det er noen kjipe fag er det så mye mer engasjerende enn å ha TRE år med de fagene. synes du har gjort et meget godt valg, spesielt ettersom jeg vet hva du vil videre i livet også.

KamillaK sa...

med "karoline" mente jeg karoline som har bloggen, mente ikke karona<3

KamillaK sa...

skal jeg kommentere litt mer?

KamillaK sa...

nei, det gidder jeg ikke.