tirsdag 25. mars 2008

Wishing you all the best

25 mars, og det er på tide med blogging igjen. mye som skjer i karoline sitt liv nå. dere tenker sikkert "hvorfor skriver hun i 3.person?" det gjør hun ikke. for det er kamilla som blogger. (gladideg) jeg vet ikke om karoline sover eller om hun øver til matteprøve, men uansett synes jeg vi alle kan ønske henne lykke til med denne stressende uken! 

tenkte først å legge til et bilde av karoline og meg. det har seg sånn at det ikke er mange av de bildene, og de får som eksisterer er lite pene. derfor fikk erik bli med, for alle smiler med tennene her og det er nøyaktig det karoline trenger nå: noen som sprer glede! 
er så glad i deg, karoline! fantastiske jente.

12 kommentarer:

Renate sa...

Lykke til Karoline ;D

Torill sa...

Lykke til ^^

Julie sa...

Lykke til=) Jeg veit hvordan det er for å si et sånn

KamillaK sa...

får vel skrive kommentar til mitt eget innlegg jeg da. god bedring og lykke til karoline. glad i deg.

Anonym sa...

LYKKE TIL! :D

Iselin sa...

Lykke til <3

Anonym sa...

Lykke til! Kjenner dere Erik fra Erik og Chris?

KamillaK sa...

du skulle bare visst. for å gi et mer givende svar: kjenner og er glad i.

(må også få presisere at det er Kriss, ikke Chris)

Anonym sa...

Jeg mente Kriss og ikke Chris. Dere er heldige som kjenner Erik

Karoline sa...

Tusen takk alle sammen! Så søte dere er:)
Cilla: Det har du rett i:) Erik er et fantastisk menneske!

KamillaK sa...

blander meg inn ennå en gang jeg... erik er heldig som kjenner oss. hoho. han er morsom.

béné sa...

lykke til! :P