torsdag 7. februar 2008

Torsdag

"det er lett å virke misfornøyd,
for gjennomssnittsmilet mitt er ikke like bredt som før"
-Magdi, Karpe Diem


Går veldig opp og ned med humøret nå om dagen. Er veldig utslitt.
Stress med å velge skole, holde karaktergjennomsnittet oppe, prøvemuntlig neste uke..
Veldig glad for at vi slutter 11.45 på Torsdager, og starter 10 på Fredager.
Jeg trenger det virkelig..!!

Har begynt å se på filmer på Canal+ .. Veldig mange bra filmer som går der sånn mellom 17 og 23..!!
Igår så jeg "Just My Luck" med Lindsay Lohan. Hadde faktisk ikke trodd den skulle være så bra!
"Laguna Beach" går forresten i reprise på MTV om dagen. Og jeg elsker det. Herligere serie skal du lete lenge etter. Sånn bortsett fra One Tree Hill og Grey's osv.. Haha..!!
Jeg elsker Kristin i Laguna.. Og selvfølgelig Stephen..Og dem sammen: PERFECTO!
Sikkert mange som vil si LC er rette jenta for han.. Men no, no, no! Kristin & Stephen!
Stephen var sammen med Hayden Penettiere (som jeg sikkert ikke skrev riktig), fra Superheroes eller hva pokker den serien heter? Veldig morsomt at hun kræsjet inn i Kristin på shopping, mens Hayden enda var sammen med Stephen.. De endte visst opp med samme veske.. Og jeg vil også ha den veska.. Koster visst bare 625 dollar.. Noen som vil kjøpe til meg??

11 kommentarer:

KamillaK sa...

lykke til med prøvemuntlig!
KRISTIN OG STEPHEN var det perfekte par! enig med deg, LC kan gå og legge seg.
det bildet er forresten veldig gammelt...
samme serie som disse:
http://i15.tinypic.com/43px992.jpg
http://i12.tinypic.com/2lnzm6r.jpg
ja, mote.no gjør at man blir obs på meningsløse ting.

KamillaK sa...

og jeg skulle ikke skrevet litt lenger kommentar?
ELSKER at du blogget igjen. blogg oftere!<33

Lene sa...

LORDY LORDY! Stephen er jævlig hot! :D

Og jeg vil også ha den veska! :)

Mira sa...

Herlig antrekk til høyre <3

Karoline sa...

Bildet er ikke sååå gammelt. Bare fra 7 Januar 2007 eller noe;) ..?
Det er koselig med lang kommentar.. Jeg elsker at du kommenterer..!

Agnethe sa...

Herrlige serier du ser på da!:) Tar gjerne en sånn veske jeg også, så fikser du den i samme slengen?

Anonym sa...

Slutter dere tidlig vær torsdag og begynner sent vær fredag?

Btw: Hayden er sammen med Milo Ventimiglia nå, en annen dude fra Heroes: http://images.google.no/images?um=1&hl=no&q=Hayden+Milo ;) hehe

Karoline sa...

Jepps.. Hver torsdag slutter vi klokken kvart på 12, også starter vi 10 hver fredag.. Så det er veldig digg:)
Allright.. Er ikke så fan av hun Hayden, så har ikke fulgt helt med på hvem som er sammen med hvem.. Hehe:) Men nå vet jeg det!

Anonym sa...

Åja, går dere lenger andre dager da? Eller har dere bare korter skoledager enn oss? I tilfelle er det ekstremt urettferdig! ;p haha

Ikke fan av henne jeg heller, men jeg er medlem på mote.no jeg også :P hehe

Karoline sa...

Hehe;) Vi slutter ganske sent andre dager..
Mandag: 14 Tirsdag: 15.45 Ondag: 15 Torsdag: 12.45 Fredag 14.30 :)

Karoline sa...

Hehe;) Vi slutter ganske sent andre dager..
Mandag: 14 Tirsdag: 15.45 Ondag: 15 Torsdag: 12.45 Fredag 14.30 :)