tirsdag 5. februar 2008

Tirsdag

I'm in love.. with life..
Digg å være det altså..
Var hos legen idag morges. Måtte opp klokken 7 for å være hos legen 8.15.
Trodde det skulle være sykt vanskelig å stå opp, og det var det jo egentlig. Men var digg å komme ut. Visste ikke at det var så behaglig å gå ute så tidlig..
Nå skal jeg få time på Akershus Sykehus for å ta en del undersøkelser. (Igjen)
Tirsdager er igrunn ganske kjipe dager, slutter kvart på 4..
MEN 6'eren jeg fikk på Norsk muntlig fremføring gjorde fort dagen mye bedre..
+ at vi fikk Kakao og Brownies av Kunst & Håndtverk læreren i siste time.. Snakker vi bortskjemte elever??

Har alle vært på H&M og shoppet seg fine klær, samtidig som de støtter saken mot Aids da?
Det har ikke jeg. Har enda ikke fått tid, og nå er det vel utsolgt.

Herlig. Har en liten crush på Timbaland jeg gitt..
Har dere sett hvor søt han er?? Ja, okei..Han er ikke sexy eller noe..Men han er en sånn person man bare får lyst til å klemme.. Og han er en sykt god produsent, og sanger. Og virker som en rett og slett fantastisk person..
Idag er det Grey's Anatomy.. ! Og ohhhh som man gleder seg.
Har sett nesten alle episodene før, men likevel moro å se.

Sjekk ut den kroppen til Ellen Pompeo som spiller Meredith Grey, i Grey's Anatomy. Hun blir 40 neste år. Skal sette meg som mål og ha en så fin kropp når jeg er 40 jeg og gitt.

4 kommentarer:

KamillaK sa...

jeg vil også være in love with life. din bæsj.

Anonym sa...

Gratulerer med 6'eren! ;D

Jeg har heller ikke få tid til å sjekke ut h&m for aids kolleksjonen enda...:/

Lene sa...

Ååå, Greys Anatomy! <3 I love it! :-)

Håper det går bedre med magen din snart, snuppelura mi!

KamillaK sa...

du har ikke blogget siden tirsdag.
g
gg
ogg
logg
blogg
logg
ogg
gg
g